Inlägg från: linaenn |Visa alla inlägg
  • linaenn

Bugaboo-tråd nr 21

Är det någon som har lammskinnet från Babyproffsen till sin Cameleon sittdel? Hur passar den? Den ska vara 77 cm lång och 35 cm bred och det ser ju ut att passa när man måttar, men tänkte om nån har praktisk erfarenhet?

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • linaenn
    Dumlekolan skrev 2010-09-30 09:09:48 följande:
    Nu har den kommit: vår cam all black!!! Så fin den är och nu är den monterad och försedd med mugghållare och iphonehållaren!!

Jag är en otålig person som också gärna testar om jag kan klara saker  utan bruksanvisningar... och det brukar funka och så även i detta fall så när som på två tunna plastplattor (formbara). Vad är de till? Eftersom allt låg i transportväskan så kan de lika gärna höra till den.
    Är det kanske pinnarna till liggdelen?
  • linaenn

Jag var och klämde på nya Bugga-åkpåsen idag och ärligt talat, jag tycker inte den känns särskilt mycket tjockare än den gamla... Eller är jag helt ute och cyklar??

Provade även en 7AM-åkpåse i Camen men blev besviken på den gröna färgen som jag förälskat mig i på nätet. Så om jag nu ska köpa en sån åkpåse, vad tusan ska jag välja för färg då? Jag har brun bas och brun + PF Skurvy top som jag vill att påsen ska passa till... Är man supertrist om man väljer en svart eller ska man vara lite vågad och satsa på en silvermetallic? Hur skulle ni valt?

• linaenn
    Senap skrev 2010-10-03 22:41:23 följande:
    Har du kollat på de nya fiiina färgerna som kommit?
    Jag ska inte köpa ännu en åkpåse. jag ska inte köpa ännu en åkpåse.jag ska inte köpa ännu en åkpåse. *mantrar* Tungan ute
    nya färgerna? vet inte, har kollat på deras hemsida bara och de färger som finns i den webshopen....

hehe, jag har ju bara en (!) åkpåse så här är det fritt fram att köpa fler... nej förlåt, ska inte fresta dig..
  • linaenn
    StaffenAssar skrev 2010-10-03 22:11:34 följande:
    Guuuuld tycker jag, inte silver
    Guld... Nej.... Det skulle jag nog bli tokless på snabbt. Har haft en guldperiod i mitt liv för länge sedan och no more säger jag bara!
  • linaenn

Är det någon som haft en Alvi-åkpåse eller en Segr/Bozz-åkpåse i sin Cameleon? Hur funkade det?

• linaenn
    AnPa skrev 2010-10-07 22:52:48 följande:
    Haf precis tvättat rent hela camen, står nu och glänser i hallen  Solig

Blir lite tokig på fleecen måste jag säga, har det svarta topsetet på nu (med blå åkpåse i) i ett par veckor, jäklar vad det drar åt sig damm och skit! Tummen ner för detta. Kanske att man kan motivera köp av ett nytt, är sugen på PF Skurvey. Passar det verkligen så bra till grå bas? Då MÅSTE jag ju ha en till åkpåse.... Tips på snygg 7 AM?
    Jag har PF Skurvy till brun bas men tycker att den kan passa till grå också, absolut!
  • linaenn
    mamma på vift skrev 2010-10-08 09:19:07 följande:
    Vi har haft en Alvi-åkpåse. Finns bilder på åkpåsen när den sitter i cammens sittdel i mitt galleri. Jag tyckte att det fungerade bra...man kan ju trä över en flärp över ryggstödet så åkpåsen inte glider. Den var varm och gosig. Vi hade den även i liggdelen och där passade den oxå bra.
    Då ska jag kolla in ditt galleri! Är just till sittdelen jag är ute efter en varm åkpåse nu till vintern. Hur har ni klätt ert barn när ni använt Alvin?
  • linaenn

måste fråga om åkpåsar igen...

ni som har 7 AM-påsarna, har ni igloo eller b212 evolution? och vilken tycker ni är bäst?

• linaenn
    lolo21 skrev 2010-10-11 11:34:47 följande:
    Iglooo! Den är underbar Hjärta
    ja, jag börjar nästan tycka att den verkar mysigare än b212... storlek large borde väl vara den som passar cam-sittdelen bäst va?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21