Bugaboo-tråd nr 21
Är det någon som har lammskinnet från Babyproffsen till sin Cameleon sittdel? Hur passar den? Den ska vara 77 cm lång och 35 cm bred och det ser ju ut att passa när man måttar, men tänkte om nån har praktisk erfarenhet? ![]()
Är det någon som har lammskinnet från Babyproffsen till sin Cameleon sittdel? Hur passar den? Den ska vara 77 cm lång och 35 cm bred och det ser ju ut att passa när man måttar, men tänkte om nån har praktisk erfarenhet? ![]()
Jag var och klämde på nya Bugga-åkpåsen idag och ärligt talat, jag tycker inte den känns särskilt mycket tjockare än den gamla... Eller är jag helt ute och cyklar??
Provade även en 7AM-åkpåse i Camen men blev besviken på den gröna färgen som jag förälskat mig i på nätet. Så om jag nu ska köpa en sån åkpåse, vad tusan ska jag välja för färg då? Jag har brun bas och brun + PF Skurvy top som jag vill att påsen ska passa till... Är man supertrist om man väljer en svart eller ska man vara lite vågad och satsa på en silvermetallic? Hur skulle ni valt?

Är det någon som haft en Alvi-åkpåse eller en Segr/Bozz-åkpåse i sin Cameleon? Hur funkade det?

måste fråga om åkpåsar igen... ![]()
ni som har 7 AM-påsarna, har ni igloo eller b212 evolution? och vilken tycker ni är bäst?