Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-06-07 14:43:30 följande:
    Drygt 5000:- för en bee + denim med frakt från pramworld
    Definitivt intressant. Funderar bara på vad frakten blir, mailade dem imorse men inte fått svar ännu.
  • Fröken Småland
    Hoppfullheten skrev 2011-06-08 07:39:52 följande:

Hej
    Har en liten fråga ang bugoboo skötväska. Köpte en begagnad, var nog inget klipp direkt för den var ganska sliten. . .  Men men. Det är "snäpp-spännen" på den, fyra i botten och två upptill. Ser ju ut att var aför några extra-remmar, eller? De följde inte med. Vadskulle de remmarna vara till?  
    Det skall vara ett lock till också, finns i samma fleecefärger som topparna. Används även som skötbädd. Om det inte var med så var väskan inte komplett och då skall du gnälla till säljaren. Men å andra sidan finns de att köpa riktigt riktigt billigt på Tradera då och då så håll utkik
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-06-08 09:05:57 följande:
    Då har du gjort rätt.
    Jupp. Den har en säkerhetsfunktion ifall ringarna som sitter på piggarna skulle lossna.
  • Fröken Småland
    Leende skrev 2011-06-08 09:50:27 följande:
    Hej på er!

Kul att läsa och få tips i denna tråden.. Väntar hem min första Bugaboo cam vagn i denim och det skulle vara jättekul om jag fick bli medlem i eran bildtråd och få inspirationSkrattande 

*har ansökt om medlemskap nu*  
    Och jag har godkänt dig för lääääänge sen Välkommen hit!
  • Fröken Småland
    Dunderklumpen skrev 2011-06-08 13:14:57 följande:
    Fråga ang. bildtråden

Är det OK om jag skapar en mapp avsedd för endast bilder på Bugaboo Gecko? Tänkte att det underlättar när andra letar efter bilder på en specifik vagn istället för att bläddra igenom x antal sidor i forumsdelen?
    Visst, gör det
  • Fröken Småland
    Leende skrev 2011-06-08 17:14:20 följande:
    Vilka fantastiska fina vagnar i bildtråden *dreglar nästan, och väntar tålmodigt på min vagn*

Tyvärr så verkar den inte komma förrens på måndag, men den som väntar på nått gottSkrattande 
    Fast den är väl skickad med Posten? I så fall brukar det ta två arbetsdagar.
  • Fröken Småland
    Leende skrev 2011-06-08 17:32:49 följande:
    Ja, men han ringde idag och sa att det hade gått en leverans till vår stad imorse, som han missat. Så då skulle 
    den komma tidigast på måndag tydligenObestämd 
    Va? Alla städer har utdelning varje dag om det finns paket att dela ut, till och med i vår lilla håla. Om paketet är inlämnat (begär kolli-nr) så kommer det efter två dagar.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21