Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-05-31 14:46:21 följande:
    Lindadjo: tänkte att det kanske var beg du hittat? Men nya är 660:- bra pris med frakt!!!!!!!
    Det var ju det jag sa *lyssna på de äldre*
  • Fröken Småland

Siliconspray hittar du på välsorterade bensinstationer, Clas Ohlson, Biltema, eventuellt Coop Forum och andra stormarknader.

• Fröken Småland
    TinkyWinky skrev 2011-06-02 09:18:51 följande:
    Vad är skillnaderna op en cameleon o gecko o frog? Finns ju ute alla trte  frog o gecko e äldre, men är det stor skillnad på storleken för barnet att sitta?
    Inte särskilt stor skillnad. Kolla i FAQ-bloggen (adress i TS) så får du svar på de flesta av dina frågor.
  • Fröken Småland
    Armani skrev 2011-06-03 07:52:01 följande:
    Går det att köpa nya fästen till parasollerna någonstans? Har ingen Bugaboo-återförsäljare inom dom närmsta 10 milen iaf så gärna över nätet
    Testa med bugababy.se
  • Fröken Småland
    TinkyWinky skrev 2011-06-03 18:21:48 följande:
    Har varit o kollat på en cameleon, den va snygg o sonen satt och han har ca  en10 cm kvar vid huvudte uppåt o mkt kvar både på bredden med rumpan o ner mot fötterna.. MEN tycker den va trögstyrd, ?! Är alla det eller kanske det bara va denna? 
    Och då jämnför jag med ex, en baby jogger city min 4 wheel som jag har nu och el nitro o ozone som jag haft.. de svänger ju hur lätt som helst men det gjorde inte denna plus jag tycker att styret glappade lite när man skulle svänga..

de sa ändå att de bytte hela chassit i december förra året..

Svårt att säga om det var fel på just den du provade eller om du skulle tycka att alla är trögstyrda. Personligen gillar jag ju Frog och Geckos chassin mycket bättre eftersom de är mer lättstyrda än Cameleons men inte tycker jag att Cameleons är trögstyrt. Du måste nog prova fler för att bilda dig en uppfattning om vad just du tycker.
  • Fröken Småland
    TinkyWinky skrev 2011-06-03 18:29:56 följande:
    inte så lätt o prova då detta va den enda som säljs just nu här runtomkring halmstad.. men ska vänta o se om dte kommer in ngt mer annars får man åka te gbg för o prov köra en helt ny.,.. kanske får fjäska med sambon ;) :)
    Finns det ingen nedåt Laholm, Ängelholm eller kanske t o m Helsingborg? Måste ju vara närmare än Göteborg
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21