Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Jupp, i augusti och januari skall man handla, då har folk totalt tomt i kassan {#emotions_dlg.djavulsk}

• Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-18 11:42:44 följande:
    instämmer, fattar inte själv att de e så svårt att bli av med bee plus alla mina adra bugaboo vagnar åkte fort men biet som är den bästa tog fasen tid och man fick sätta ett duktigt lågt pris för att lyckas. riktigt trist!
    Fast 4000 kronor eller mer är fortfarande skitmycket pengar för en sulky, inte så många som har råd helt enkelt. Sen tror jag att man måste inse att pga de omfattande chassiproblem som företaget haft så har priserna sjunkit ordentligt.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-18 11:52:13 följande:
    ja jo visst iof men då borde de ju vara svårare att sälja iväg en cameleon?! för de e ju dom som i huvudsak har haft problem. 
    En gammal bee kan ju gå för 2500 utan tillbehör och ha bra många år på nacken medans en "nyare" vagn med tillbehör säljs för inte så mycket mer 
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:54:41 följande:
    Visst är det märkligt!?
    Men som sagt 4000 för en "sulky" är ganska mycket pengar helt enkelt. Om man nu inte är frälst
    Precis. Det är för mycket pengar helt enkelt. Det är bara de som är inbitna som kan motivera att köpa en så snordyr sulky, det behövs ju verkligen inte när man har en Cameleon utan bara något man gärna vill ha
  • Fröken Småland
    MissR skrev 2011-05-20 08:31:01 följande:
    Tack!
    Känner mig lycklig, men fattig haha
    Du kommer att känna dig stenrik varje gång du är ute och spatserar med din pärla *vet*
  • Fröken Småland
    mammageno skrev 2011-05-20 09:21:52 följande:
    Är gecko mindre än CAM?
    Jupp, skiljer sex cm. Mellan Frog och Gecko skiljer det en cm.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-20 10:24:57 följande:
    Gecko 6 cm mindre än cam
    Frog 5 sm mindre än cam

sen är väl gecko smalare än cam oxå va?!
    Men geckon är helt underbar att köra *älskar*

men de finns andra saker som skilljer oxå, tex. så ändrar man sittläget på stången under sittdelen och ramen är helt i stål. 
    Nej, alla modellerna är lika breda. Annars skulle inte bilstolsadaptern funka Flört
  • Fröken Småland
    Sara E skrev 2011-05-20 13:36:30 följande:
    ooops. Nu RÅKADE jag beställa en cerise suflett till camen  Oskyldig
    Kan hända vem som helst Drömmer
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21