-
*rodnar generat*imaj skrev 2012-01-17 09:52:07 följande:Försökte ge en kärleksförklaring till dig Småland men det fungerade ju inte med hjärta på mobilsidan heller. Tack Småland!! -
Rackarns sele då! Tyvärr är det så att Bugaboo av säkerhetsskäl inte säljer spännen lösa eftersom det skulle innebära att man måste klippa av remmarna och själv sy/limma/fästa ihop dem igen. Det är tyvärr så illa att du antingen får köpa en ny klädsel eller hitta på en egen lösning, exempelvis båda remmarna i samma hake eller något annat smart.Mother of 3 skrev 2012-01-17 12:08:36 följande:Jag har en Bubaboo Cameleon. För någon vecka sedan gick ena spännet på selet sönder så nu kan jag inte sätta fast den ena axelremmen på selet. Har mailat runt till olika affärer om man kan köpa ett nytt spänne osv men från de jag mailat får jag svaret att de inte har några sådana spännen. Saken är den att jag köpe vagnen ny på blocket så det står alltså inte mitt namn på kvittot för den och jag tror att den snart är 2 år gammal.
Någon som vet vart man köper ett nytt spänne?
Välkommen hit
-
Det är två år som gäller så om förra ägaren hjälper dig att reklamera inom de två åren så borde du få en ny klädsel. Bugaboo brukar vara supergenerösa med sina garantier.Mother of 3 skrev 2012-01-17 13:55:39 följande:Tack för snabbt svar!!
Jasså då förstår jag! Så typiskt då! En helt ny klädsel för att en liten plastpigg på ett spänne gått sönder.
Är det vanligtvis 2 år på garantin som gäller då? Har ju kvittot på vagnen och så fast det står inte i mitt namn då.
-
Stämmer Asereht. Eventuellt också (om jag intr drömt) en offwhite Limited (RED)-suffla (Neiman Marcus?) också och en Limited denim-suffla (Selfridges) men dem skall man nog inte tro dyker upp med jämna mellanrum i Sverige
-
Har inte sett den men om jag hade haft en Bugaboo så skulle jag absolut ha köpt den. Urläcker!Duntoffla skrev 2012-01-19 20:47:37 följande:Vem köpte du av och vad får man betala? Jag gillar ju rätt milda mönster.
På tal om inget...är det ngn som har/har sett denimåkpåsen IRL? Är så himla sugen -
Det borde inte vara någon skillnad tycker jag, det värmeisolerande lagret är väl detsamma som på alla andra. Köp för tusan! *hetsar*
-
Det är nog bara tyget som är styvare.
-
Oj, hon är billig Lindadjo
-
Fri frakt!Duntoffla skrev 2012-01-21 14:31:12 följande:Frågar igen
Finns Bugaboo denim åkpåse någon annanstans än på Kidzshop som ni sett? Hittar ingen någon annanstans
www.babyshop.se/akpase-denim-107/p/44840 -
Jag skulle inte försöka att fixa en orange, det finns ju en miljon nyanser...
-
Det är väl All white hon menar?
-
Kul! Kan du inte fixa IRL-bild till oss?
-
Nu har jag hängt här i fem år
och läst varenda inlägg och det är hög tid att skaffa mig ett liv utan Bugaboo
. Jag har lagt till spigg, Sweetheartno1 och Noiis som värdar i bildtråden och någon kan väl vara snäll och ta bort min värdstatus?
Kollar väl in någon gång gissar jag, ha det bra alla Bugabooare tills dess
-
Duntoffla skrev 2012-01-29 11:40:00 följande:Åh nej Frk Småland, hur ska det nu gå? Hoppas att se ditt tryne här ibland.
Jag kollar säkert in någon gång iblandspigg skrev 2012-01-29 12:16:48 följande:Vilken ära! Tack! Jag tog bort dig som värd nu. Säger som duntoffla, inte försvinner du väl helt här inifrån? Din Bugaboo-kunskap är ovärderlig!
Men nu är det fritt fram för gnällspikarna att dissa Bugaboo
och att komma med info som inte stämmer. Skall med andra ord försöka låta bli att lägga mig i (känner dessutom att jag har en hel del luckor i kunskapen eftersom jag inte haft någon vagn på mycket länge).
Kan inte låta bli att skriva en sak dock: blueskies: vagnen du länkar till är ljusgrå (det ser man på det marinblå fodret i suffletten). En riktigt snygg och ovanlig färg och jag tror inte att det går att färga den så att det blir snyggt.