Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

bohusbebis skrev 2011-05-24 11:29:15 följande:
    Frk Småland, KUL! (aldrig ful)

Jag tror att färgen är lite kul till denimsömmarna, åtminstone de gamla denimfärgerna.
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2011-05-24 14:22:46 följande:
    3 veckors leveranstid från Bugaboo  ????  Brukar det va så??
    Ja, det låter rimligt!!!!!!!!! Varför undrar du?????????

• Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-24 17:37:09 följande:
    Åh, LINDAJO du är ju helt suverän! Vilken läckerbit!!!
    Hon är faktiskt rätt läcker annars Drömmer
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-05-24 19:08:34 följande:
    Hahaha, känner mig inte så läcker just nu.... med alla dessa vattenfyllda kilon, och stora bebismagen Men du skrev ju annars...
    Alltid! Det skulle stått alltid!!!! Hjärta

Skämt åsido så har du gjort ett fantastiskt arbete, både med denimsufflan och den gröna liggdelen. Hatten av!
  • Fröken Småland

Ben10: vad tråkigt att du är så missnöjd . Men alla gillar ju inte Bugaboo, även om det är svårt att hacka i sig för ett fan som jag . En tanke bara: det är ingen risk att du råkat ut för en kopia? Det ringer lite varningsklockor i mina öron när man säljer en helt ny vagn i den prisklassen. Det är ganska liten risk, men då och då dyker de där otroligt välgjorda kopiorna upp på Blocket och de håller självklart inte lika hög kvalitet som det dyra originalet. Har du bild på den?

• Fröken Småland
    Ellabay skrev 2011-05-25 07:40:18 följande:
    Weeei nu är paketet påväg upp till umeå!!
    Hon skickade tillslut med posten och de blev som ni hade sagt: 280 kr. Känner mig helt plötsligt rik. ;)
    Jäjjj! *gör vågen*
    Ben10 skrev 2011-05-25 07:44:14 följande:
    Kan ordna en bild men va oxå orolig för det men slappnade av när jag såg orginalkartong i mina ögon oöppnad. All plast o alla detaljer som det står bugaboo på el är deras märke på osv men kan kanske blivit lurad ändå. Några bra grejor man kan kolla på för att utesluta ?!?
    Jag är dålig på att se om det är kopia eller inte men bl a Golden ticket har koll på sånt, hoppas att hon kollar in och kan ge ett expertutlåtande. Även kopiorna kommer i "originalkartonger" osv, men en sak som är typiskt för kopiorna är att handtaget (och delar av chassit?) är inplastat på ett sätt som Bugaboo aldrig gör. Men som sagt, jag är verkligen ingen expert men det lär ju gå runt en hel del folk med kopior utan deras vetskap eftersom de ändå syns på Blocket då och då.
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-05-25 10:05:10 följande:
    Och alla lappar på insidan och klädseldelarna som kopiorna inte hade Det kan man ju se på både suffla och sittdel då.
    Just det ja!
  • Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-05-25 15:21:16 följande:
    Vågar man köpa ett chassi som glider lite och säljaren säger:
    Går man en vanlig promenad så glider det inte, och jag har inte upplevt att det glider när man går upp för trottoarer, eller trösklar.
    Det glider när man drar upp vagnen för trappor, men jag har alltid dragit ut handtaget så lång det går, så glider det inget.
    Det stör inte alls när man är ute och går en helt vanlig promenad.
    Visst vågar man. Men priset skall vara lågt.
  • Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-05-25 16:51:55 följande:
    Jag vill men det känns lite risky med tanke på att det glider.
    Fast det kan inte hända något, det finns absolut ingen säkerhetsrisk alls.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21