• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ellisizza

Finns det några affärer i Sthml som har kvar gamla bee? Skulle vilja prova både nya och gamla innan jag bestämmer mig.

Ska åka utomlands och tänkte att gamla bee kanske är bättre för man kan köpa den begagnad så då gör det inte så mycket om den skadas/blir stulen. Och så skyddar väl sufletten på den gamla bättre mot solen? Sonen är bara 8 månader då så han ska ju inte ha någon sol alls på sig.

• Stargirl
    passau skrev 2010-04-10 07:56:28 följande:
    Har inte skrivit så mkt här, men jag har lyckats göra reklam Maken, M och buggan är i GP idag
    Hämtade precis en GP på tåget där jag sitter på väg till sthlm....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • stinamaria

Var det någon som var på baby barnmässan igår? Var det något att ha? funderar på att ta en sväng dit om en stund. 

• MiniM3

Skulle precis beställa en iphone hållare från bonti till buggan ..

Men dom skulle ha 125 kr i frakt ..
    helt sjukt ju :O
  • Stargirl
    MiniM3 skrev 2010-04-10 11:13:03 följande:
    Skulle precis beställa en iphone hållare från bonti till buggan .. Men dom skulle ha 125 kr i frakt .. helt sjukt ju :O
    OJ....den kostar väl typ 22 kr att skicka
    Kolla med Kidzshop.
  • Fröken Småland

Stinamaria: jag var på mässan igår. Det var väl helt ok men de gav inga goodiebags i år, det tycker jag var snålt. Gratis nappar delade de ut, och Huggies gav en liten påse med bl.a. en barnbok. Annars var nog det mest spännande att få klämma på nya Bee. SJÄLVKLART följde det med en hem

• Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 11:36:06 följande:
    Stinamaria: jag var på mässan igår. Det var väl helt ok men de gav inga goodiebags i år, det tycker jag var snålt. Gratis nappar delade de ut, och Huggies gav en liten påse med bl.a. en barnbok. Annars var nog det mest spännande att få klämma på nya Bee. SJÄLVKLART följde det med en hem
  • Srandra
    sålde dem åkpåsar?
  • Kavat
     Libero delade ut påsar med blöjor mm till de som var gravida också.

Ja, usch och fy. Helt plötsligt fick jag ett stoooort behov av en Bee. Jag som inte ens trodde jag behövde en. Men efter den ypperliga demonstrationen av been {#lang_emotions_kiss} och den nya ståbrädan så känns det just nu helt kört att inte köpa en. Haha! Måste nog sälja av lite först.
  • Fröken Småland
    Srandra skrev 2010-04-10 12:52:23 följande:
    sålde dem åkpåsar?
    Shit, det glömde jag att kolla! {#lang_emotions_surprised} Jag var som förtrollad av Been {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21