• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-04-11 19:03:09 följande:
    Dagens outfit. Har spammat bildtråden med bilder av flera olika parasoll om någon nu händelsevis är intresserad av sånt. Jag är det eftersom jag ääälskar att det börjar bli dags att använda parasoll

Saknade dock rosa och gul i bildtråden.
  • Kavat
    Ellisizza skrev 2010-04-11 19:17:26 följande:
    Imorgon kan vi hämta vår nya bee Antingen får sambon hämta den på vägen hem eller så får jag ta sonen och åka och hämta den under dagen. Ni som köpt nya, är den krånglig att montera? Om jag ska hämta den måste jag montera den där och köra hem den. Orkar inte släpa både sonen och lådan. Hm, vilket dilemma Vill ju ha min vagn så snart som möjligt!
    Montera?! Nää, den är väl bara att fälla upp eller, kanske sätta på hjul? Ingen aning, men inte kan jag tänka mig att den kommer i delar...
  • Ellisizza
    Kavat skrev 2010-04-11 19:21:53 följande:
    Montera?! Nää, den är väl bara att fälla upp eller, kanske sätta på hjul? Ingen aning, men inte kan jag tänka mig att den kommer i delar...
    Tänkte att den är väl bara sparka upp. Men sen kom jag på att man kanske var tvungen montera ihop massa delar. Sätta fast tyger, hjul, suflett, varukorg etc. Som på cameleon. Skulle bli tungt att fixa med det med sonen i bärselen.

Får väl hoppas på det bästa. De i butiken kan kanske hjälpa mig annars {#lang_emotions_smile}
  • livet från ljusa sidan
    Dagens outfit. Har spammat bildtråden med bilder av flera olika parasoll om någon nu händelsevis är intresserad av sånt. Jag är det eftersom jag ääälskar att det börjar bli dags att använda parasoll
    Gaaalet snyggt!
  • straw2008
    Älskar oxå paraplyerna :O) SÅ himla gulligt!!

Jag tycker att gula bee sufletten passar med rött o rosa paraply och den i khaki o blått passar med brunt parasoll!

Jag har bara ett rött parasoll, passar galet bra med min svarta suflett samt min rosa :O)
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • linaenn

Om man inte vill köpa ett helt toppset till Cam utan enbart en suflett, finns det då någon nätbutik som säljer detta? Kollade precis Kidzshoppen men de verkade inte ha enbart sufletter...

• Kajsan
    Om du inte hittar någonstans så kan alla som säljer Bugaboo beställa åt dig. Bara att fråga! men det kan ju ta lite tid att få...
    Jo just det!
  • MiniM3
    linaenn skrev 2010-04-11 23:27:12 följande:
    Om man inte vill köpa ett helt toppset till Cam utan enbart en suflett, finns det då någon nätbutik som säljer detta? Kollade precis Kidzshoppen men de verkade inte ha enbart sufletter...
    Ja men J på kidz råka ta bort en del i bugaboo menyn..
    Så jag tror dom har.. Ring dit och fråga :) för dom hade innan helgen :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21