• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan
    MiniM3 skrev 2010-04-10 11:13:03 följande:
    Skulle precis beställa en iphone hållare från bonti till buggan .. Men dom skulle ha 125 kr i frakt .. helt sjukt ju :O
    Jag tror de har sån automatisk uträknare, ring och hör med dem, jag är nästan säker på att den kostar 36 kr att skicka....
    Jo just det!
  • Ellisizza
    Ellisizza skrev 2010-04-10 08:18:30 följande:
    Finns det några affärer i Sthml som har kvar gamla bee? Skulle vilja prova både nya och gamla innan jag bestämmer mig. Ska åka utomlands och tänkte att gamla bee kanske är bättre för man kan köpa den begagnad så då gör det inte så mycket om den skadas/blir stulen. Och så skyddar väl sufletten på den gamla bättre mot solen? Sonen är bara 8 månader då så han ska ju inte ha någon sol alls på sig.
    Ingen som svarade på mina frågor {#lang_emotions_cry}

MEN det gör inget för vi åkte och kollade på nya bee råkade visst bestämma oss illa kvickt när vi hörde att det var den sista de hade hemma. Så nästa vecka flyttar den in {#lang_emotions_tomte} *Längtar*
  • MiniM3
    Kajsan skrev 2010-04-10 18:30:18 följande:
    Jag tror de har sån automatisk uträknare, ring och hör med dem, jag är nästan säker på att den kostar 36 kr att skicka....
    Ja tänkte ändå beställa en bee därifrån på måndag så då kan jag beställa den samtidigt :) så får se vad frakten blir då..
  • Fröken Småland
    Ellisizza skrev 2010-04-10 18:35:31 följande:
    Ingen som svarade på mina frågor MEN det gör inget för vi åkte och kollade på nya bee råkade visst bestämma oss illa kvickt när vi hörde att det var den sista de hade hemma. Så nästa vecka flyttar den in *Längtar*
    Grattis! Vad blev det för färg?

F'låt att vi inte svarade på dina frågor {#lang_emotions_embarassed}
    passau skrev 2010-04-10 19:11:42 följande:
    vad är det för prisskillnad på nya å gamla bee?
    Gamla Bee reas ut här och där för 3.500 för demoex och nya kostar 5.990 enl Mölndals Baby och Barn men Toddler och Kidzshop tar 90 kr mindre *snål och sur*
  • Fröken Småland

Passau: Du passerar väl Varberg ibland? Där hade de en röd och en blå demo-Bee kvar för en vecka sen för 3.500 kr.

• stinamaria

Det blev en sväng på mässan. Sonen hade jätteroligt och jag fick klämma på nya bee^^ En av tjejerna som jobbade där demonstrerade den jättebra och mannen gillade den skarpt.. tills jag sa vad den kostade.. Meeen eftersom hade gillade den så så kan jag säkerligen tjata till mig en sån om ett år ner bebisen är lite större. Han ska ju inte titta ut förrän i slutet på augusti så de blir lagom till nästa vår/sommar.

• Sevilla

Om man ska köpa en cam i butik i Stockholm, vad har de för leveranstider? Bebis är beräknad till slutet av juli - kanske börjar bli dags att beställa vagn??

Vet att det går snabbt via nätet men nu har jag fått för mig att det känns bra att ha en fysisk butik att gå till om det skulle va nåt krångel, när man nu ändå bor nära
  • modestyclara
    Sevilla skrev 2010-04-10 19:56:16 följande:
    Om man ska köpa en cam i butik i Stockholm, vad har de för leveranstider? Bebis är beräknad till slutet av juli - kanske börjar bli dags att beställa vagn?? Vet att det går snabbt via nätet men nu har jag fått för mig att det känns bra att ha en fysisk butik att gå till om det skulle va nåt krångel, när man nu ändå bor nära
    det beror helt på färg och hur stora lager butiken i fråga har... om du är kinkig så är det nog dags att handla snart...

OM du ändrar dig och vill handla från en butik med bra service så rek. jag kidzshop.se {#lang_emotions_heart} Jag handlar alla mina bugga-prylar därifrån{#lang_emotions_foot_in_mouth}
  • Sevilla

Alltid härligt med snabba svar, tack!

Japp jag är kinkig! vet tyvärr inte riktigt vilken färg det blir, men ska jag nu köpa en ny vagn till lillebror/syster så vill jag definitivt ha den färg jag gillar bäst
    Lutar åt brun bas, kanske också med brun topp (trist eller fint?) tycker att offwitetopen är fin till det bruna också men är nog för drällig för den Är också lite sugen på att komplettera den bruna basen med en retroinspirerad sufflett från nån sån duktig som mamma på vift...
    Brukar man förresten kunna betala nån sorts bokningsavgift eller måste man lägga hela summan på en gång?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21