• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mammas Kalle

Solen skiner...mindre o mindre snö blir d' Sittdel o varukorg i tvättmaskin.. Jajamänsan här ska vårstädas vagn! Härligt

• thisissarah

Jag googlar bugaboo med myggnät men det kommer upp en såna här bilder:

Visst borde man kunna ha myggnätet på med suflett?

• MGn
    thisissarah skrev 2011-03-12 11:08:23 följande:
    Jag googlar bugaboo med myggnät men det kommer upp en såna här bilder:

Visst borde man kunna ha myggnätet på med suflett?

Ja visst kan man det....det sitter likadant som på din bild....MEN de första gångerna är det trögt att sätta på...behöver tänjas ut lite typ...i slutet av sommaren kommer det gå galant ;)
  • 6 Små Älsklingar
    6 Små Älsklingar skrev 2011-03-11 17:57:40 följande:
    Ni som har lite koll, finns det någon nätbutik/vanlig butik i London som kommer sälja donkeyn?
    Jag vet redan att dom inte skickar den.
    Citerar mig själv och ber även om butiker i Amsterdam som kommer sälja donkeyn.
    Vi har nämligen en liten tripp dit inbokad och det vore ju toppen om man kunde köp vagnen där på en gång
    Mamma till 4 prinsar och 2 prinsessor
  • gavagai
    6 Små Älsklingar skrev 2011-03-12 19:48:05 följande:
    Citerar mig själv och ber även om butiker i Amsterdam som kommer sälja donkeyn.
    Vi har nämligen en liten tripp dit inbokad och det vore ju toppen om man kunde köp vagnen där på en gång
    Babypark verkar ha, om jag tolkar det hela rätt: http://www.babypark.nl/kinderwagens/bugaboo-donkey.html  Dock finns de en bit utanför Amsterdam: http://www.babypark.nl/babypark-zaanstad.html
  • Robzgurl

Gavagal De hade stängt söndagar.. Har de webbshop?

• Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2011-03-11 20:18:14 följande:
    Clara, jag o många tycker att gamla been är mkt finare o mer praktisk ! Jag har haft både och o visst ryggstödet är höj/sänkbart men högsta läget är ju inte högre än det fasta läget på gamla bee. Sitsen på nya sk vara bredare men det är samma chassi o det enda de gjort är att ta bort två "vingar" som fanns på gamla been, tar du bort dem på din vagn får den samma sittbredd som bee plus :0) KÖP säger jag :0)
    fast det högsta ¨på plusen måste vara längre än på den äldre för min 3åring fick inte plats i den äldre och i plusen har hon växa marginal....?!
  • gavagai
    Robzgurl skrev 2011-03-13 08:41:12 följande:
    Gavagal De hade stängt söndagar.. Har de webbshop?
    Jag vet ingenting om dem egentligen. Jag bara googlade och försökte tolka språket med hjälp av min knaggliga skoltyska.