• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius

Sjukhus M - Asereth har den äldre, ska be henne mäta ! Du har du kvar den första sufflan man ser i galleriet? Någon spmmarsuffla? Kram

• straw2008

Ska mäta har både gamla o nya.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Högsta läget på bee+ 51 cm Lägsta läget på bee + 44 cm Fasta läget på bee 54 cm Hrm tror inte jag mätt fel.... Grejjen är att på plussen går suffletten högre än själva ryggstödet men ska man ha huvudet där så får ju inte hvudet något stöd alls. Jag har bara mätt sittdelstyget på bee då det är det enda jag har kvar men jag mätte från överkant ner till där det är smalspårigt sytt.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Bellbox

Någon som sett thj på länge???
    Inboxat henne men inte fått svar
    hon brukar ju vara aktiv här "hos oss"

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • LitenBlomma
    Bellbox skrev 2011-03-13 20:43:50 följande:
    Någon som sett thj på länge???
    Inboxat henne men inte fått svar
    hon brukar ju vara aktiv här "hos oss"
    Hej! Jag skrev ett svar till dig men det gick inte att skicka Gick det bra ändå?
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • Bellbox
    LitenBlomma skrev 2011-03-13 22:17:40 följande:
    Hej! Jag skrev ett svar till dig men det gick inte att skicka Gick det bra ändå?
    Hej
    Menar du i en specifik fråga om en årsmodell? Det fick jag (tack så mycket!) Solig
    Ang thj menar jag bara att jag undrar vart hon tagit vägen (+ att hon inte svarat mig) så börjar nästan bli orolig {#emotions_dlg.flower} tänkte därför om ni hört från henne på sistone?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Pepsi08
    6 Små Älsklingar skrev 2011-03-12 19:48:05 följande:
    Citerar mig själv och ber även om butiker i Amsterdam som kommer sälja donkeyn.
    Vi har nämligen en liten tripp dit inbokad och det vore ju toppen om man kunde köp vagnen där på en gång
    De jag har pratat med kan man köpa/boka i förväg om man ringer till butiken och uppger kortnummer. Gäller ju att boka den innan de släpps för det kommer inte så många.
    Mamma till Josefina 100531
  • Pepsi08
    Pepsi08 skrev 2011-03-14 01:08:17 följande:
    De jag har pratat med kan man köpa/boka i förväg om man ringer till butiken och uppger kortnummer. Gäller ju att boka den innan de släpps för det kommer inte så många.
    Hoppsan, såg visst fel. Tyckte att du frågade om butiker i London, för det är där jag har pratat med flertalet butiker. Men jag antar att det är samma i Amsterdam. Kolla återförsäljare på Bugaboos hemsida och hör av dig till dem.
    Mamma till Josefina 100531