• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa

Vicka81: Ja du kan byta basfärger men denim är svårt att få tag på. Både svart, beige och grå är riktigt snyggt till offwhite tycker jag. Det var någon som la in en bild i denna tråd för några dagar sen på en ocean eller all black (minns inte vilken) med offwhite top, så snygg *dregglar*

• november09

AnPa & thisissarah:
    jaa mystiskt är det verkligen! Satt och kollade för det är dags för mig att skaffa dubbelvagn så skulle se vad vagnarna låg på. Hoppas det inte är en stulen vagn! För kopia ser det som du sa inte ut som...

• Noiis

jag tycker inte att jag har haft problem med att hålla mina offwhite set fina och rena. 
    jag skulle om jag skulle ha barn nu köpa den offwhite edt för den är ju så¨snygg. varukogen är ju svart och jag vet inte hur man ska köra vagnen för att det ska skvätta upp på sittdel/liggdelen Obestämd  jag har iaf aldrig lyckat med. dock så tar ju varukorgen en del skit jag säger kör på om du gillar den!

• AnPa

November09: Okej! Blir det en åsna? ;) hoppas jag med att det inte är stöldgods, så himla trist med sånt. Själv har jag bevakning på blocket-appen på bugaboo, är så bördig att jag gillar att kolla andras vagnar och så :P

• AnPa

Sjukhus mamman: jag kör min vagn helt normalt och det skvätter (som vädret är nu) från hjulen upp på baksidan av sittdelen. Antar att det är smågrus som skvätts iväg. Varför skulle man köra vagnen på något konstigt sätt som gör att det skvätter? Precis samma sak med en cykel som inte har stänkskärmar.

• Noiis
    AnPa skrev 2011-03-15 16:28:28 följande:
    Sjukhus mamman: jag kör min vagn helt normalt och det skvätter (som vädret är nu) från hjulen upp på baksidan av sittdelen. Antar att det är smågrus som skvätts iväg. Varför skulle man köra vagnen på något konstigt sätt som gör att det skvätter? Precis samma sak med en cykel som inte har stänkskärmar.
    Ja du jag vet inte, men jag hade aldrig de problemet med min cam iaf!
  • annat82

Jag har faktiskt inte heller lyckats köra vagnen så det skvätter på sittdelen, men omöjligt är det nog inte. Däremot varukorgen får ta mycket skit just nu. Skulle jag vilja ha en offwhite skulle jag klart köpa en och blir den skitig så går den ju tvätta ganska så enkelt

• november09

AnPa: hehe nej faktiskt ingen åsna här.. Skulle gäärna vilja dock :P Ska faktiskt köpa en babyjogger! Billigt från england. Men planerar att gå tillbaka till bugaboo inom något år. hehe.  Visste inte ens att de fanns bevakning på blocket. Kanon ju!

• JoiPoi

Jag tänkte sälja min Frog, vad kan man få för den? Såg att många frog annonser på blocket legat ett tag...
    Har bara sittdel och inget extra tillbehör förutom blå fleece till sitdelen.
    Det ända som är slitet är de små hjulen...

Vill köpa en BEEEEEEEEEEEEEEEEEE

• standby

Fråga till er experter! Köpt en begagnad Cameleon och märker nu att gummibandet och "kulorna" som håller ihop tyget på varukorgen fattas.
    Kan man köpa nytt eller ska man ersätta med ngt "hemmagjort"? Antar att man kan köpa gummiband och liknande stoppkulor på tygaffärer...