• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox
    LitenBlomma skrev 2011-03-13 22:17:40 följande:
    Hej! Jag skrev ett svar till dig men det gick inte att skicka Gick det bra ändå?
    ha ha nej det fick jag INTE förresten (var en annan tjej som svarade) men tack för att du försökte kontakta mig med svar {#emotions_dlg.flower} Jättesnällt!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox
    the baby skrev 2011-03-14 20:58:11 följande:
    Den ser ut att vara i skinn eller? Jag tyckte den var cool! Glad
    Gillade nederdelen men inte "kombon" nej; jag GISSAR att de tänkte som kläder; "snyggt med skinnjacka till jeans" eller vad tror ni?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Vicka81

Här är en som är inne på att köpa en bugga cameleon. Är mest sugen på Off-white special edition. Någon som har i vitt? Går den att hålla ren och fräsch med tvätt?

• AnPa

Vi har offwhite som topset. Det blir skitigt! Kan tänka mig att det blir värre med basen då det gärna stänker upp från hjulen och man går in i saker. Skulle jag köpa bugga nu så skulle det bli en all black eller ocean (älskar ocean!) med extra offwhite topset ;)

• Vicka81

ja, det kan jag tänka mig... hmm... kanske en denim med off-white... kan man byta basfärgen oxå? (Jag vet, jag är en riktigt rookie)

• Honey1982
    AnPa skrev 2011-03-15 14:06:03 följande:
    Vi har offwhite som topset. Det blir skitigt! Kan tänka mig att det blir värre med basen då det gärna stänker upp från hjulen och man går in i saker. Skulle jag köpa bugga nu så skulle det bli en all black eller ocean (älskar ocean!) med extra offwhite topset ;)
    blir topsetet också lätt smutsigt? jag som är så sugen på ett extra-topset i off-white nu inför sommaren.
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • AnPa

Honey1982: Alltså smutsen syns ju mer än på tex svart. Det höll sig väldigt rent och fint i somras/höstas, men med den här monstervintern och i- och urlastningar i bilen så har jag fått tvätta det 2 gånger (helt ok tycker jag). Tack vara frk Smålands tips om galltvål så gick alla fläckar bort (inkl en morotsmajskroks fläck!). Så kör om du gillar färgen! Skulle aldrig byta ur mitt offwhite topset!