• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • hjärtan81
    redfox skrev 2011-03-23 19:36:36 följande:
    Någon som har ståbrädan Bumprider på sin bugga? Har hört att den ska vara så bra, men måste göra lite efterforskning mellan Bumprider vs buggans egen ståbräda. Pleas feed me with information.
    vill också veta om den passar bra?
  • bohusbebis
    zasata skrev 2011-03-24 12:10:41 följande:
    Nån som vet om UJs nya ståbräda passa på Bugaboo? Och gärna bee+..

VI kommer vara många som slåss ikväll då  
    Menar du Freeridern? Det står på Mountain Buggys hemsida att de håller på att ta fram adaptrar till Phil&Teds och Bugaboo åxå, sneglade lite på min Bee+ å tycker det ser trångt ut där på bakaxeln Men hoppas hoppas!!!
  • zasata
    bohusbebis skrev 2011-03-24 12:19:06 följande:
    Menar du Freeridern? Det står på Mountain Buggys hemsida att de håller på att ta fram adaptrar till Phil&Teds och Bugaboo åxå, sneglade lite på min Bee+ å tycker det ser trångt ut där på bakaxeln Men hoppas hoppas!!!
    JAja jag ska/vill vinna budet på chassina på 1klass, för jag har redan lagt undan hjul i barnvagns affären så dom inte tar slut.. haha ;D Och då kan jag ju köpa den sen.. Eller hur...? Det får jag väl?
  • bohusbebis
    zasata skrev 2011-03-24 12:23:29 följande:
    JAja jag ska/vill vinna budet på chassina på 1klass, för jag har redan lagt undan hjul i barnvagns affären så dom inte tar slut.. haha ;D Och då kan jag ju köpa den sen.. Eller hur...? Det får jag väl?
    Men självklart behöver du den   Funderar själv på om jag inte behöver den där Dash:en som finns där åxå...
  • zasata
    bohusbebis skrev 2011-03-24 12:31:24 följande:
    Men självklart behöver du den   Funderar själv på om jag inte behöver den där Dash:en som finns där åxå...
    Nej det gör du inte ;D Jag vill ju ha allt. måste ju ha något att sälja med så det lönar sig allt jag skall ha,... haha... du kan köpa min sing... ;)
  • galojj

Nu har jag påbörjat mönsterritningen av sufletten...det tar nog sitt lilla tag dethär känner jag, inte det lättaste när man har barn som helst vill sitta mitt uppepå allt:-P

• Haven09
    zasata skrev 2011-03-24 12:23:29 följande:
    Haha såg du ditt inlägg va nr: 11111.... Coolt jue:)
  • Fröken Småland
    Haven09 skrev 2011-03-24 14:48:32 följande:
    Haha såg du ditt inlägg va nr: 11111.... Coolt jue:)
    Grattis Zasata, du har vunnit en Donkey! Tomte