• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82
    Fröken Småland skrev 2011-03-23 16:29:58 följande:
    Nej, jag har dålig koll på UJ-chassin, tack för info! Ser det ut som att det saknas framhjul på det chassit tycker ni?
    Dessutom är den ett swift-09-chassi. UJ är svårare att se men skulle kunna vara -10(osäker) just till -10:an så genomförde de ju en del ändringar, men vet inte om det påverkade passformen på klädslarna, dock sufletterna. Kollade lite nogrannare så ser det ut som de nya suflettfästena på UJ-chassit
  • Sweetheartno1
    Vicka81 skrev 2011-03-23 14:57:17 följande:

Snart @ my house :D
    Super fint !
    Vicka81 skrev 2011-03-23 15:00:01 följande:

Eftersom bebisen kommer i juli så känns åkpåsen sjukt inaktuell just nu... men bättre att köpa medan man fortfarande har lön + kan ju inte riskera att den går ur sortimentet... ;) Jag är såååå nöjd och önskar leveransen kommer IDAG!

Haha min kommer också i Juli och jag har redan köpt en åkpåse !
  • galojj

Kan ingen svara på mina frågor

Behöver man sommarsuflett? hur varmt blir det i en cameleon?

• sara1981
    galojj skrev 2011-03-23 19:00:42 följande:
    Kan ingen svara på mina frågor

Behöver man sommarsuflett? hur varmt blir det i en cameleon?
    Nej, man behöver inte sommarsuflett, men det är ju alltid kul att köpa nytt. Blir inte varmare än någon annan vagn. Vi hade ofta utan suflett och parasol istället, men det är ju en smaksak!
    Amilia 2006 Max 2008
  • galojj
    sara1981 skrev 2011-03-23 19:07:01 följande:
    Nej, man behöver inte sommarsuflett, men det är ju alltid kul att köpa nytt. Blir inte varmare än någon annan vagn. Vi hade ofta utan suflett och parasol istället, men det är ju en smaksak!
    Tack för svaret
    Nja, jag hade tänkt jag skulle sy en egen suflett till sommaren. och det tyget jag har är vindtätt, kände mig osäker på om det var dumt att sy utav det, tänkte om det hade varit bättre med ett tyg som släpper igenom lite luft! Men, så ska jag sätta mig och sy imorgon...jihoo...eller ja, måste väll börja rita lite mönster kanske:-P 
  • redfox

Någon som har ståbrädan Bumprider på sin bugga? Har hört att den ska vara så bra, men måste göra lite efterforskning mellan Bumprider vs buggans egen ståbräda. Pleas feed me with information.

• jean1
    Tant Pruselius skrev 2011-03-22 09:55:04 följande:

Ja och du skulle ju ha sålt till MIG..Skrikandes
    Hade ju annons..... Skäms Men det får jag väl inte ens skriva här Foten i munnen
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
  • modestyclara
    redfox skrev 2011-03-23 19:36:36 följande:
    Någon som har ståbrädan Bumprider på sin bugga? Har hört att den ska vara så bra, men måste göra lite efterforskning mellan Bumprider vs buggans egen ståbräda. Pleas feed me with information.
    vad ska du ha ståbrädan till? *nyfiken i en strut*
  • redfox
    modestyclara skrev 2011-03-23 21:56:24 följande:
    vad ska du ha ståbrädan till? *nyfiken i en strut*
    För Love att stå på. Vi ska få en ny skrutt i slutet av juli.