Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

modesty: det var länge sen, lever du än? Inga fler barn på gång? Flyttat några fler gånger? Drömmer Jag skulle nog ha Bee som enda vagn till en 2,5-åring, även om jag måste erkänna att det var först vid 3 som jag tyckte att lilleman kunde åka framåt i Bee och bakåtvänd tyckte jag inte om den. Fast båda är ju optimalt förstås men det vet du ju

• Fröken Småland
    jobbel skrev 2011-07-19 13:35:26 följande:
    Jag är sugen på att köpa en beg frog, men eftersom jag bor i ett Bugga-tomt område måste den skickas... är det någon som vet måtten på en ihopfälld så att jag kan räkna lite fraktpriser innan jag köper? Vikt? Tack på förhand!
    Skall skicka in en kompis som just fick en Frog skickad

(Bussgods kostar 475 kr, Posten är billigare)
  • Fröken Småland
    thj skrev 2011-07-19 14:10:01 följande:
    Åh jag är sååå lycklig!!
    Bugaboo Donkey är på väg till mig och någon viskade att de kommer till butik redan i aug/sep!!

Var tvungen att dela det med någon och mina barn och sambo är inte lika bugaboogalna som jag!!

PUSS
    Grattis! Tomte Tomte Tomte

Fast vem skall åka i den? Drömmer
  • Fröken Småland
    ajnas skrev 2011-07-19 17:37:07 följande:
    Snabb fråga (som gärna vill ha snabbt svar ) - Har bugaboos bilstolsadaptrar sen tidigare barn, men behöver nu köpa nytt babyskydd. Vilka babyskydd är det adaptrarna funkar till...? Hade Maxi Cosi tidigare, funkar alla modeller? Vilka andra märken? Tacksam för svar!
    Kolla in i FAQ, adress finns i TS
  • Fröken Småland

Surkatt: denim 007 och 107 är ganska olika, 107 är mer åt det svarta hållet.

Annan84: det finns en jättebra sida som visar alla skillnader med foto och beskrivning, vänta tills någon kommer in och länkar. Har den inte själv tyvärr.

Frog-kopior har jag inte sett till några, det bör vara helt ofarligt

• Fröken Småland
    Machina skrev 2011-07-20 08:25:11 följande:
    Ingen som har klädsel till frog som ni tröttnat på? ;)
    Du får inte efterlysa eller saker i tråden, prova köp/sälj om du vill köpa eller sälja. Anmäl ditt eget inlägg så att vi inte får trubbel i tråden.
  • Fröken Småland
    Machina skrev 2011-07-20 09:17:45 följande:
    Oj sorry ska logga in på datorn så jag kan ta bort inlägget. Var inte meningen...
    Sätt ut en annons på Köp/Sälj istället. Hoppas du får napp!
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2011-07-20 10:32:57 följande:
    Någon som vet vad den sufletten hette som var blå utanpå o röd innuti? Vill försöka hitta en sån om det går.
    Aldrig hört talas om? Men det låter inte särskilt snyggt... *duckar*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21