Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Snygga bilder gör allt. Jag skulle aldrig vilja köpa en (dyr) vagn där bakgrunden är stökig och smutsig, då utgår jag nämligen ifrån att man inte varit intresserad av att sköta om sin vagn heller.

• Fröken Småland
    Biancasmamma skrev 2011-08-01 19:38:46 följande:
    Jaha, vad bra att veta! :) Då är det inget fel iaf! :)

Ska testa att blomspruta den, men just nu tvättas den, en gubbej*vel(ursäkta) öppnade en skakad cocacola brevid mig idag och sprayade ner hela suffletten :(  Inte så praktiskt med vitt alltid Skrattande
    Demon

Sätt dit den medan den är fuktig vetja så drar den ut sig fint. Grattis till din nya vagn!
  • Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-08-02 08:18:29 följande:
    Idag får jag min donkey från england och massa annat smått och gott från kidz!!!!! En glädjens dag! Synd bara att jag måste sitta inne och underhålla barnen för att inte missa paketet...
    *viftar med pom-poms*

Inte avis alls. Nejdå.
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-08-02 22:49:33 följande:
    Spammar vidare! Här är en av de nyheter som kommer till hösten:
    Den var ju supersmart!
  • Fröken Småland
    Surkatt skrev 2011-08-02 22:54:31 följande:
    Alltså... näää. Jag är med dej där AnPa. Vatten. Och äpple. Äpple är svårt att kladda med och blir inga fläckar.

Det ska vara i undantagsfall som mina ungar äter i vagnen, annars lever vi liksom såna liv att jag oftast kan planera hyffsat och inte behöver vara på gående fot när det är dags att äta...  
    Hahaha, mina barn får äta kex och dricka saft i vagnen - samtidigt! *chockar tråden*

Det är ju så lätt att tvätta, då har man dessutom en ursäkt att byta färg Kyss
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-08-02 22:57:37 följande:
    Förvånad Funderar på om frk s är spritt språngande galen! FlörtKyss
    Det vet du väl att jag är darling? Han får äta ostbågar också, med offwhite topp. Sov på den du!

Spöke Spöke Spöke
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21