Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-07-20 17:43:04 följande:
    Min Donkey kommer om två veckor! Åååå underbart . Svart bas offwhite top! Måste hitta nån snygg matchande skötväska att ha till. Tips?
    Men grattis, vad kul! Vad fick du göra med maken för att han skulle gå med på det?
  • Fröken Småland
    thj skrev 2011-07-21 16:40:50 följande:
    Kan ni gissa vad jag ska åka och montera nu Solig 
    .......Donkey såklart!!

Kramen alla fina!
    Ooooooh.... Hjärta *kastar mig i bilen och kör alldeles för fort till Ödeshög*
  • Fröken Småland
    Surkatt skrev 2011-07-21 18:03:33 följande:
    Jaha, som ett stag så att de inte ska vobbla liksom? Men de går ju att fälla ner? Måste nog sätta dit dem och fippla litegrann och se hur det blir med och utan... Learning by doing liksom.  
    Vinterhjulen går att lösgöra med de vita flärparna, det är för att man skall kunna lösgöra och vinkla dem så att chassit kan fällas ihop även med vinterhjulen på
  • Fröken Småland

Förra året så lovade ju Bugaboo TRE (!) nya modeller så jag hoppas att de inte räknar Donkey som tre utan att det kommer minst en till. För er som hängt här ett tag så minns ni kanske att jag hade en teori om en terrängvagn som skulle heta Caterpillar, en kabinväska vid namn Fly och vad var det mer? *letar i minnetî?* Jo! En superliten sulky, Hummingbird tror jag det var! Måste leta upp det inlägget

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21