• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-26 08:26:44 följande:
    Jag har inga hemlisar för dig
    *hångel* precis SÅ ska det vara
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-26 09:08:00 följande:
    Tanten, jo det är fint! Allt har gått galet bra och vi har fått jätte bra resultat
    wääääjh! precis SÅ ska det vara
  • stinamaria
    gavagai skrev 2011-03-26 08:27:10 följande:
    Jag skulle bli jättetacksam om någon har möjlighet att lägga in en bild på "bromskudden" på er bugaboo, kanske helst från en Frog eller Cameleon, men jag vet inte om det är någon skillnad på bromssystem på olika bugaboos. Min ser i alla fall alltså ut så här: www.flickr.com/photos/61024018@N04/5559492068/ och det vore bra att se hur de ska se ut egentligen.
    Jag kan inte se någon bild. Jag har en cam men om det är samma bromssystem kan jag fixa en bild om jag vet vad jag ska ta kort på =)
  • Liten Mjau

Idag har vi strålande sol här och det är +7 grader. Åh vad jag saknar min bugga.. Den står ju källaren och väntar på bebisen och strora tjejen(3 år) vill inte åka vagn längre.
    Blir så avis på er som vår stylar och får använda er bugga.
    Kan inte fler lägga in bilder i bildtråden på sina fina vårvagnar

• gavagai
    stinamaria skrev 2011-03-26 09:32:05 följande:
    Jag kan inte se någon bild. Jag har en cam men om det är samma bromssystem kan jag fixa en bild om jag vet vad jag ska ta kort på =)
    Det verkar inte gå att klicka på länken, men om du kopierar hela länken, inklusive de sista siffrorna, så borde det funka.
  • gavagai
    modestyclara skrev 2011-03-26 09:11:02 följande:
    Jag har en frog men jag ooooorkar inte släpa fram kameran och ladda upp bilderSkäms men det kanske hjälper liiite om jag beskriver? Det röda nedslitna på din bild är iofs grönt på min vagn men det är kuggar som passar i kuggarna på insidan av hjulet...
    Ja, det måste ju var så. Då är det alltså kuggar längs hela det gröna? många kuggar då? Min måste verkligen vara helt demolerad...

Bilder vore fortfarande väldigt uppskattat.
  • stinamaria
    gavagai skrev 2011-03-26 09:52:41 följande:
    Det verkar inte gå att klicka på länken, men om du kopierar hela länken, inklusive de sista siffrorna, så borde det funka.
    Det funkade när jag kopierade och klistrade in i explorers webläsare=) Försökte i firefox först och det gick inte.

Här kommer några halvkassa bilder påmin broms

• gavagai
    stinamaria skrev 2011-03-26 09:57:51 följande:
    Postade för tidigt.

Jättetack! Superbra! Bekräftar verkligen hur slitna mina bromsar är.
  • stinamaria

Ja, jag undrar hur dina kan ha blivit så. Förra ägaren måste ju gjort något konstigt när hon bromsar. Plasten slits ju inte sådär om vagnen står still och man bromsar.

• Tant Pruselius
    Liten Mjau skrev 2011-03-26 09:43:07 följande:
    Idag har vi strålande sol här och det är +7 grader. Åh vad jag saknar min bugga.. Den står ju källaren och väntar på bebisen och strora tjejen(3 år) vill inte åka vagn längre.
    Blir så avis på er som vår stylar och får använda er bugga.
    Kan inte fler lägga in bilder i bildtråden på sina fina vårvagnar
    frk S tog dig på orden

Frk S - Alltså HUR kunde du släppa den där bee sufflan?*förbannar*