• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • thj
    Fröken Småland skrev 2011-03-25 14:10:08 följande:
    Ciao darling! Har du hunnit kolla på du-vet-vad? Svara i inboxen i så fall, det är en hemlis
    Ska upp om en stund (senast imorgon bitti) är hemma med en nyopererad tjej men känner jobbartarmen så det blir nog en sväng idag med ..
    Inboxar dig så snart jag vet 100 PUSS!
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Fröken Småland
    thj skrev 2011-03-25 14:58:20 följande:
    Ska upp om en stund (senast imorgon bitti) är hemma med en nyopererad tjej men känner jobbartarmen så det blir nog en sväng idag med ..
    Inboxar dig så snart jag vet 100 PUSS!
    Tack Solig Hoppas lillan blir frisk snabbt!
  • Sweetheartno1

FrökenFräken76: Jag mailade dom innan jag la beställningen. Och då sa dom att det skulle gå på 26 pund och om jag godkände det skulle jag skriva det i rutan när man gör beställningen. Så får se hur lång tid det tar innan jag får det nu då ! Har ju till juni på mig

• Armani
    Lillstroem skrev 2011-03-25 09:55:57 följande:
    Armani: Förutsatt att det är lika på cameleon och frog så är fjädringen så att det är längst in man börjar och arbetar sig utåt ju tyngre barnet blir, och ja, 5kg/hack, alltså barn+eventuell väska. =)
    Har precis plockat ihop en ny cameleon och haft instruktionerna framme.... alltså inifrån och ut!
    Haha, tackar och bockar för svaret Då ändrar jag om igen
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • hjärtan81

Va det någon som visste om bumpriders ståbräda passade CAM?

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-25 14:10:08 följande:
    Ciao darling! Har du hunnit kolla på du-vet-vad? Svara i inboxen i så fall, det är en hemlis
    nejnejnejnej, jag vill oxå veta !!!! come on tell meeeee... pretty please ?Kyss Oskyldig
  • gavagai

Hej alla! Det var ett tag sedan jag skrev här. Har varit sjuka hela familjen, i typ två månader... . Till råga på allt har jag kommit på att bromsarna på min Frog som jag köpte begagnad ser ut så här: http://www.flickr.com/photos/61024018@N04/5559492068/ Jag tyckte att de tog lite dåligt, men det där ser ju inte alls bra ut! De kan ju inte vara säkra precis. Jag chattade förresten nyss med bugaboo kundservice i USA (himla bra funktion med chat), och hon hade aldrig sett en så nött broms förut. Hon rådde mig att antingen köpa ett nytt chassi eller kontakta min lokala cykelhandlare. Och så sa hon att jag borde kontakta bugaboo i Sverige också. Känns lite creepy att hon vet att jag är svensk fastän jag gjorde mitt bästa för att låtsas att jag var i USA så att hon skulle ge mig några svar över huvud taget.

Några tankar från er? Vad kan man göra?