• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Berit82

Hej hallå!

Har lite funderingar. Jag har en cameleon denim edition men nu funderar jag på att köpa en ny bas i någon rolig färg för att pigga upp vagnen lite. Nu funderar jag på vilken färg det får bli isf. Det får väl bli orange eller röd antar jag. Har ingen bugaboo-affär i stan så jag kan inte lätt se hur färgerna ser ut som bas och vilka toppfärger de passar ihop med.

Själv har jag topset i denim såklart och så fleece i gamla rosa, grönt, gult + en suflett i gamla orange. Och så har jag ett parasoll i nya rosa + åkpåse i gamla rosa & nya orange. Vilken bas passar bäst till de färger jag har? Eller vilken bas är läckrast? Man kan ju alltid köpa fler topset, och ett i canvas får det väl bli också! Glad

Linnea 080520, Elsa 100529
  • Berit82

Och är bildtråden en sluten medlemsgrupp eller får alla vara med? Tycker det är roligt med de inspirerande bilderna!

Linnea 080520, Elsa 100529
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-03-26 16:16:00 följande:
    Det kan man absolut. Testa att byta till sittdelen och se om hon blir nöjd, annars kan du ju bara byta tillbaka.
    Tog emot lite att byta. Vagnen är ju så mycket snyggare med liggdelen!
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-03-27 11:11:14 följande:
    Tvätta den i tvättmaskin så klart.
    Men den är ju så hård och styv. Ryms den ens i maskin. Har en klädsel annars som jag hade tänkt använda när det blir lite varmare.
  • Lindadjo

Är det någon som har ett mönster till cameleon-sufflett liggandes? Jag har köpt camelon-spännen till min frog, men lyckas inte få till någon bra passform på sufflan

Ser ju att det finns på Tradera, men 100 kr?! Då kan jag lika gärna testa mig fram till det blir rätt känner jag, vet ju inte ens hur bra de mönstrena är?

2010 blev ett bra år! Har +:at