• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • zasata
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-24 16:48:30 följande:
    Vi ligger ju inne igen på detta %!¤#&" sjukhus. Ja okej sjukhuset e de väl inge fel på men de e trist jag körde dock Noa i natt i vagnen å vände han så mot mig. och ställde vagnen på "liggläge" men de blir ju inte helt plant?! Jag hade för mig att been hade fullt liggläge?!
    och snacka om att vagnen har bättre "balans" när barnen sitter frammåt. fasen jag kolla flera gånger om inte chassit va snett för att de kändes så¨skrangligt. men de e säkert en vanesak. Noa har aldrig suttit mot mig i been. 
    fy vad trist. den är MYCKET lättare med barn framåt..
  • modestyclara
    Minmami skrev 2011-03-24 14:23:24 följande:
    Vilka krokar fördrar ni på camen? Tinkafu, addstroller el ju-ju-be's?
    ju ju bees men det beror på vilken väska man ska hänga påObestämd
  • FridaLee

bee+ blir inte helt plan, vanliga beem hade mer plant läge. tycker det blir lite knasig när man har lift i bee+

• Armani

Puffar lite för min fråga ang den ställbara fjädringen på cam-hjul   Vårstädade vagnen idag och satte på småhjulen (äntligen!) på vår frog. Har för mig att det är 5 kg/"hack" (?), men från vilket håll går man då? Alltså är 5 kg längst in mot låsningen på hjulet?

Lär väl gråta imorrn efter promenaden då vagnen säkert ser lika skitig ut igen

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • galojj
    Armani skrev 2011-03-24 18:31:19 följande:
    Puffar lite för min fråga ang den ställbara fjädringen på cam-hjul   Vårstädade vagnen idag och satte på småhjulen (äntligen!) på vår frog. Har för mig att det är 5 kg/"hack" (?), men från vilket håll går man då? Alltså är 5 kg längst in mot låsningen på hjulet?

Lär väl gråta imorrn efter promenaden då vagnen säkert ser lika skitig ut igen
    Vet inte alls hur det är med detdär med 5kg/hack...men det lät ju som det stämmer

Nu har jag inte vagnen här, så jag kan kolla. men om du provar ha den först längst in och sedan längst ut, så borde du ju känna vilken som är mjukast...det borde ju vara den mjukaste fjädringen som ska vara till minst kg lixom
  • Sweetheartno1

Hello !
    Om jag köper ett nytt canvas topset från pramworld passar det vagnen då ?
    har hört att om man köper topset utomlands så kan det vara anorlunda ?!

• Robzgurl

Någon som köpt sin vagn i USA? fick ni betala tull? Man kan väl säga att det är en gåva??

Pris där?