• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa

Ha! Fick äntligen avin på att grejerna har kommit Var som en hök vid ytterdörren och så fort jag hörde brevbäraren stack jag ut huvudet! Han måste trott att jag var psyko :P Orkar jag vänta till kl 15 eller ska man försöka sig på att traska förbi snart?

• bohusbebis

Nä. den plommonlila får nog gå tillbaka... passar oss inte riktigt... ska testa den på dottern när hon kommer från dagis bara först... kanske kan be att få byta den till nya rosa när den kommer istället (de trodde dock inte förrän slutet av maj, de hade sålt slut på lagret... bra pris dock 500 kr+frakt...)

• annacec

Hej!

Jag undrar om liggdelen som alla säger är så låg har blivit högre på de senaste varianterna? Jag har hört ryktas det någonstans.

Jag är 1,81 cm och rädd att Buggans liggdel ska vara för låg för mig?

Undrar även vad ni tycker om varukorgen, är den tillräckligt stor? Hört många säga den är för låg.

Valet står mellan en Bugaboo och en Brio Go...

Tack på förhand!

• Sweetheartno1

Åhh jag vill ha en leopard suflett ! Fyfan va bra det skulle se ut till svarta chassit !!! *drömmer*

• AnPa

Min sambo är 181 och hade inga problem med cameleons liggdel, han har tom sagt att det blir en till nästa Bebbe också :D Hur menar du med att varukorgen är låg? Det är den väl på alla vagnar? Tillräckligt stor är den garanterat, fick alltid i en matkasse och shoppingpåsar utan problem. Är riktigt bra att man kan stänga den också och på så vis slipper smuts :)

• Kajsan
    Fidi skrev 2011-04-20 09:11:13 följande:
    Hej allihopa!

Jag har en Bugaboo Camelon som jag bara älskar! Köpte den i November-10. Helt ny från butik.
    Men nu har den börjar gnissla och knarra i fjädringen i chassit. Funderar på att gå tillbaka till butiken och låtadom lyssna. Det är ju en jäkligt dyr vagn.

Vad hade ni gjort? Är jag fånig? 
    Nä, förutsatt att du har rengjort och smörjt ordentligt som man ska så...nä då hade jag gått till
    Jo just det!
  • Kajsan

JÄKLA DATOR ATT HOPPA!

forts...gått tillbaks och be om råd skulle det stå
    Jo just det!
  • annacec

Oj! Jag menade att liggdelen var låg.

FRÅGA: Var köper man de billigaste Cameleon via nätet?