• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mollan nu
    spigg skrev 2011-04-21 19:03:00 följande:
    Jag med! Var du också i Vasastan idag?

Jag smygfotade den till och med... Är man knäpp då? ;)
    japp utanför ica sabbatsberg mötte vi den.
    Tänkte fota med dottern rusade iväg så jag hann inte  
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Plutten forever

Hej alla bugga-proffs,

Jag har en cameleon med ståbräda till min 4-åring. Hade inte tänkt använda den så ofta, en 4-åring går ju bra. Men han vill ofta o gärna stå där pga avundsjuka mot lillebror. Undrar bara: vet ni om ståbrädan har någon rekommenderad maxvikt? Han väger 21 kilo och jag upplever det som vingligt, känns som att hela vagnen ska välta ibland. Och rör han sig lite så vrider sig vagnen, svårt att köra rakt liksom.
    Hur tungt barn skulle ni ha på ståbrädan?

• Fröken Småland
    gavagai skrev 2011-04-21 18:32:39 följande:
    Hittade det här erbjudandet, där man kan köpa ett presentkort värt 500 kr för bara 200 kr: www.groupon.se/deals/hela-sverige/Babyshop/34...
    På Babyshop, vilket innebär att man t.ex. kan få en Bee+suflett eller ett parasoll eller en cup holder och en bumper bar för 200 kr. Och en massa märkeskläder och annat har de också. Går ni via länken ovan så får jag någon sorts bonus tror jag. Tänkte tipsa, eftersom det ändå kan bli en rejäl rabatt på Bugaboo-saker om någon behöver någonting i 500-kronors-klassen.
    Haha, nu har jag just gjort dig 60 kronor rikare Tack för tipset!
  • gavagai
    Fröken Småland skrev 2011-04-21 20:38:21 följande:
    Haha, nu har jag just gjort dig 60 kronor rikare Tack för tipset!
    Oj, tack! Hoppas att det funkar. (Ser inga 60 kr än.) Om inte annat är jag väldigt nöjd över att ha kunnat rekommendera en riktigt bra deal. Nu ska man bara bestämma sig för vad man ska handla också. Jag tycker att det är kul att de har så stor rabatt på riktiga kvalitetsgrejor som Bugaboo t.ex. Inte lätt att hitta Bugaboo-reor annars precis.
  • Fröken Småland
    gavagai skrev 2011-04-21 21:03:40 följande:
    Oj, tack! Hoppas att det funkar. (Ser inga 60 kr än.) Om inte annat är jag väldigt nöjd över att ha kunnat rekommendera en riktigt bra deal. Nu ska man bara bestämma sig för vad man ska handla också. Jag tycker att det är kul att de har så stor rabatt på riktiga kvalitetsgrejor som Bugaboo t.ex. Inte lätt att hitta Bugaboo-reor annars precis.
    Precis! Jag hade kunnat tänka mig en offwhite Beesufflett men det fanns det dessvärre inga. Får se vad jag hittar på istället
  • Fröken Småland
    spigg skrev 2011-04-21 19:03:00 följande:
    Jag med! Var du också i Vasastan idag?

Jag smygfotade den till och med... Är man knäpp då? ;)
    Nej, man är effektiv och fyndig!

Snygg den var!!!!
  • spigg
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-21 21:57:28 följande:
    Men lägg in bilden då spigg !
    Det gjorde jag ju! I samma inlägg! Syns den inte? Kan vara för att du kollar via mobilen, vet att det kan krångla då!
    Fröken Småland skrev 2011-04-21 21:06:01 följande:
    Nej, man är effektiv och fyndig!

Snygg den var!!!!
    Ja visst var den! Men varukorgen såg väldigt liten ut. Har man två täta, jag har 22 mån mellan mina, behövs det en hel del packning.
  • Sweetheartno1
    spigg skrev 2011-04-21 22:00:10 följande:
    Det gjorde jag ju! I samma inlägg! Syns den inte? Kan vara för att du kollar via mobilen, vet att det kan krångla då!
    Jo det var ju såklart för att jag tittade i mobilen ! SkämsNu såg jag den och va snygg den är !
  • linaenn

åh, jag vill också se donkeyn live. ser snygg ut! synd bara att den inte finns i lika många färgkombinationer som cam och bee. och att den förmodligen kommer vara för dyr för att jag ska kunna motivera att köpa den om det blir dags för syskon här framöver...

var det till hösten den kommer till sverige?

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *