• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Överbandsfürern

Nu är cammen ute till försäljning... för att jag sen ska köpa en bee+.
    Övertyga mig om att jag gjort ett klokt beslut hihi. dottern är 1,5 år och väger 13,5kg och vill inte gärna åka i cammen

• Sassa82

Har en UJ och velar fram och tillbaka om en enklare extravagn. men visst är det så att man måste ha en Bee + som extra vagn även fast dom kostar så mycket =)   Försöker komma på alla argument till sambon för att vi behöver en till.
    Han tycker att det räcker att vi redan lagt 8500 på vagn.

• mammageno

Paraflaxdrinken! Det ÄR ett bra köp! Jag har Hållt på o velat men den som är bäst är faktiskt bee fast den duger inte på vintern dock alltid men det finns flera som har dem året om!

Det om att argumentera om fördelarna för att köpa bee med känner jag igen.. Gör som jag ; köp en bee och sälj UJ sedan märker ni att " det bara måstes köpa till en vintervagn " och så köper du en ny UJ !

Nä men skämt o sido du kan ju köpa en begagnad bee till bra pris ?

• Sassa82

Det finns ju inga begagnade bee + nu     Har fått ett erbjudande att köpa en helt ny bee+ för 5000 så måste nog det.

• annacec

Jag fattar inte varför de tillverkade cameleon så att man inte kommer åt varukorgen så bra med liggdelen på...?