• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Hihi HopeSoon jag köpte i v 20 ngt kunde inte hålls mig ngn av gångerna men glänsa lite i hemmet i förväg är ju inte fel!:-P

• rivkale
    mammageno skrev 2011-05-05 21:07:21 följande:
    Det finns impreneringsspray, funkar skitbra! Ta på ett osynligt ställe först. Varning det luktar starkt och det är nog inte bra att suga på.....
    Ah vad spännande. Var har du hittat den, märke? Menar du att det är Buggans egen?
    väntar på Ester! BF 110530.. =D
  • rivkale
    HopeSoon skrev 2011-05-05 21:20:53 följande:
    Hej Bugaboo-lovers :)

Jag har kollat in den coola Cameleon i silver som finns på Köpbarnvagn.se. Just nu har dom en kampanj där man får med babyskydd om man köper en barnvagn. Vet någon om det är vanligt med sådana här kampanjer eller är det snarare ovanligt ?

Kampanjen är månaden ut och jag kommer då vara i vecka 21 vilket kanske är lite tidigt för att beställa en barnvagn så det är därför jag tvekar.

Jag är väl lite dumsnål kanske men jag tyckte det var en rätt bra deal ;) 
    Vilket babyskydd är det det gäller? Jag tycker att det låter som en grym deal, om det är ett bra babyskydd. Och jag tycker inte alls att det är för tidigt att köpa vagn. De har ju sdn här garanti för det mesta, om ngt skulle hända.  Rätt skönt att ha saker färdiga sen på slutet av graviditeten.

väntar på Ester! BF 110530.. =D
  • Naimisen

Jag har börjat fundera över att köpa en sommarsufflett till min cam. Är det någon som har någon erfarenhet av den? Är den mycket luftigare och bättre på sommarn än de vanliga?

• Lille Mammsen

Hjäääälp!  Slarvat bort Bee regnskyddet & den där Bra DVD rullen man fick me för o lära sig hur vagnen funka! Vart kan man få tag i detta??????????????????   Inboxa mig gärma med info oxå då jag inte e inne så ofta!!   MvH

• Asereht
    Lille Mammsen skrev 2011-05-06 01:06:00 följande:
    Hjäääälp!  Slarvat bort Bee regnskyddet & den där Bra DVD rullen man fick me för o lära sig hur vagnen funka! Vart kan man få tag i detta??????????????????   Inboxa mig gärma med info oxå då jag inte e inne så ofta!!   MvH
    Kolla med Kidzshop, de brukar kunna fixa reserdelar till Bee. Både nya och gamla.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • mammageno

Rivkale det är inte buggans egna men det finns på tex Ica och Coop och skoafförer kan ha med. Det heter impernex och är en vit flaska med blå tygbit på med droppar som pärlar sig på tyget.

• mammageno

HopeSoon Det om silver edition Buggan, de Ltd kan ju ta slut med så slå till tycker jag! Det är som sagt sällan de kommer med erbjudanden och på 15-20 v är det nog inte troligt. Hör med dem om du kan preliminär boka en nu och köp den efter stora ul !

• mammageno

Vad kostar ett regnskydd till gamla bee och är det bra? Finns det andra?