• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • galojj
    AnPa skrev 2011-05-10 20:46:16 följande:
    Galojj: prova att tvätta om den :)
    Idag när han satt i vagnen stod inte håret alls så ja hoppas det var något tillfälligt bara
  • Asereht
    Smultron81 skrev 2011-05-10 20:18:46 följande:
    Asereht: vad fint det blev... Kan man ha liggdeöen också?
    Japp, den klarblå liggdelen jag har i galleriet är en cam.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Insomnie

Jag låter ofta dottern sova utomhus på dagarna... För att undvika insekter och sånt så använder jag myggnätet som jag fick med när jag köpte min Cameleon men som jag sätter fast det så får jag det bara runt själva sufletten och ner precis framför vilket innebär att jag måste ha liggdelslocket på.. Satt och kikade lite på Kidzshoppen och där finns ett myggnät som verkar kunna täcka hela sufletten och ändå nå runt hela bågen (ner till fötterna alltså). Är det samma? I så fall, hur ska myggnätet egentligen sitta?

• Insomnie

AnPa: Har de flera myggnät, Tullsa alltså.. Kollade på ett regnskydd därifrån för Bugaboos är ju gigantiskt.. Ska testa spänna över myggnätet i morgon igen (med lapparna på rätt plats).

• Sara E

Har fortfarande inte köpt något regnskydd till vagnen. Men nu när sommar skurarna kommer så är det nog dags att skaffa ett tror jag.
    Just nu är det bara sittdelen som används. Vad finns det för regnskydd som passar på camen förutom bb´s egna?

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 4/10-11♥ www.glamina.blogg.se
  • galojj
    Sara E skrev 2011-05-10 22:25:24 följande:
    Har fortfarande inte köpt något regnskydd till vagnen. Men nu när sommar skurarna kommer så är det nog dags att skaffa ett tror jag.
    Just nu är det bara sittdelen som används. Vad finns det för regnskydd som passar på camen förutom bb´s egna?
    vi har ett från tullsa

vi hade både tullsas och bbs egna förut. vi valte tullsas eftersom det var smidigare, snygare och bättre enligt oss