• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Zoe

Hej! Jag fick just hem min nya Bee+ och har en fråga om swivelhjulen. Jag upplever dem som lite "trögare" än Cam:ens, känner någon igen det? Tycker de låser sig lite grann i vissa rörelser. Ska det vara så, någon som vet?

• annat82
    Zoe skrev 2011-05-14 19:52:08 följande:
    Hej! Jag fick just hem min nya Bee+ och har en fråga om swivelhjulen. Jag upplever dem som lite "trögare" än Cam:ens, känner någon igen det? Tycker de låser sig lite grann i vissa rörelser. Ska det vara så, någon som vet?
    Fick min förra veckan och första 2-3 gångerna tyckte jag de var lite tröga men absolut inte längre. Tror det kan va så att det krävs ett par varv och lite körning för att det smörjmedel som sitter där ska funka bättre.
    Blir det inte bättre efter ett par gånger tror jag nog det kan va nåt att kolla på
  • Zoe

Annat82: tack snälla för svaret, här ska ut och köras! De är ju inte direkt tröga, men har man blivit bortskämd med cam:ens superrörliga så vill man ju att de ska vara så. :)

• rivkale

Hej tjejor! Någon som vet ung hur mycket ett nytt topptyg till en cameleon kostar?

väntar på Ester! BF 110530.. =D
  • straw2008

Brun beige rosa offwhite 599 kr finns på blocket :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Katjan

Man blir verkligen äcklad när man ser folk som lägger upp Cameleon kopior. Hur lågt kan man sjunka för att tjäna lite pengar?! Tänk om vagnen brakar ihop på en olämpligt ställe o barnet får men för livet. Just nu ligger det en all black kopia i Hässleholm på blocket.

• Pepisson
    Katjan skrev 2011-05-15 10:31:57 följande:
    Man blir verkligen äcklad när man ser folk som lägger upp Cameleon kopior. Hur lågt kan man sjunka för att tjäna lite pengar?! Tänk om vagnen brakar ihop på en olämpligt ställe o barnet får men för livet. Just nu ligger det en all black kopia i Hässleholm på blocket.
    Hur fasen vet att det är en kopia då? Jag har en bugaboo red, inköpt i en barnbutik i Lund, så jag vet att den är äkta. Blir dock misstänksam, den ser ju likadan ut som min, förutom bromsens färg.Det enda jag kan se är att tyget ser lite väl blankt ut. 
  • bohusbebis
    Katjan skrev 2011-05-15 10:31:57 följande:
    såg den åxå och tänkte att det var nåt som kändes "fel" med den... hur ser du att det är kopia? väldigt avancerat m kartong å allt...