• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • hej att
    Fröken Småland skrev 2011-05-09 14:50:05 följande:
    Köpte du en begagnad vagn och ståbräda? För i så fall sitter fästena sannolikt på chassit, på bakre staget. Kolla gärna in i mitt galleri på ståbrädebilderna, det är inte lätt att förstå med hjälp av en skriven beskrivning. Vagnen skall läggas på sidan för att man skall kunna få på ståbrädan. Som sagt - kolla i mitt galleri så blir du klokare och i bästa fall hittar du dina fästen på vagnen

Grattis till din nya vagn!
    Japp, köpte en på blocket! Har minsann hittat ditt galleri genom google , men kom fram till att det inte ser ut som där...

Här är en suddig bild på hur det ser ut:

Ska kolla in ditt galleri igen!
    www.ietthuspaeno.se - Blogg om en motivatoriskt utmanad vaginalsvensk.
  • Fröken Småland
    hej att skrev 2011-05-09 15:30:45 följande:
    Japp, köpte en på blocket! Har minsann hittat ditt galleri genom google , men kom fram till att det inte ser ut som där...

Här är en suddig bild på hur det ser ut:

Ska kolla in ditt galleri igen!
    Nej, tyvärr saknas dina fästen. Köpte du ståbrädan från samma säljare? För annars skall du kontakta säljaren som du köpte ståbrädan av, många säljer brädan i god tro utan att veta att fästena sitter kvar på vagnen, de tror helt enkelt att de skall sitta där och att brädan inte behöver fästen.
  • hej att
    Fröken Småland skrev 2011-05-09 18:04:54 följande:
    Nej, tyvärr saknas dina fästen. Köpte du ståbrädan från samma säljare? För annars skall du kontakta säljaren som du köpte ståbrädan av, många säljer brädan i god tro utan att veta att fästena sitter kvar på vagnen, de tror helt enkelt att de skall sitta där och att brädan inte behöver fästen.
    Ja det är samma försäljare, har mailat och frågat men inte fått svar än.
    Tack för grattiset förresten! Äntligen en vagn!
    www.ietthuspaeno.se - Blogg om en motivatoriskt utmanad vaginalsvensk.
  • galojj

En dålig bild...men ni ser ungefär hur den ser ut på insidan iallafall ...Ska leta efter ett annat roligt tyg och göra en till...var ju inte speciellt svårt, och somsagt...inte så roligt att ha massa bitmärken i bygeln. och roligt att ha något att byta med
  • Pandamamma

Tack Fröken Småland för att du också tog dig tid att svara!
    Jag är rätt vagnfixerad sedan tidigare (detta är mitt tredje barn) så nu har jag ju alla förutsättningar att grotta ner mig riktigt. Verkar vara i gott sällskap här!

• Fröken Småland
    Pandamamma skrev 2011-05-09 18:47:09 följande:
    Tack Fröken Småland för att du också tog dig tid att svara!
    Jag är rätt vagnfixerad sedan tidigare (detta är mitt tredje barn) så nu har jag ju alla förutsättningar att grotta ner mig riktigt. Verkar vara i gott sällskap här!
    Man kan lugnt säga att du är i gott sällskap Drömmer Och en Bugaboo måste varje förälder med någon som helst självrespekt ha ägt någon gång i sitt liv Tungan ute
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-05-09 18:55:38 följande:
    Man kan lugnt säga att du är i gott sällskap Drömmer Och en Bugaboo måste varje förälder med någon som helst självrespekt ha ägt någon gång i sitt liv Tungan ute
    MINST annars verkar ju vi andra helt knäppa nu

Apropå knäpp... Jag kan inte släppa de här med en groda... Jag har ett sånt galet HA begär men jag tror fasen inte att Noa får plats en grön gecko skulle inte vara fel de heller hihi
    jag måste fan skaffa ett barn till