• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ami755

Allvetande på tråden :
    har ni tips om hur man tar bort repor på silver chassi? Eller smuts som inte vill gå bort med YES? Har läst någon gång men glömt bort kanske någon vill hjälpa

• mammageno

Tryck visa endast på mina svar så får du hela rengörningsbibeln

• Ami755
    mammageno skrev 2011-05-16 00:03:16 följande:
    Tryck visa endast på mina svar så får du hela rengörningsbibeln
    Tack för hjälpen!!
  • p0o

Här kommer en till fråga: finns det iphone4 hållare till buggan och i såntfall kan man hitta den i butik eller är det endast nätet som gäller?
    Bor i Stockholm och tänkte ge mig ut imorgon och köpa sommarsufflet, solskyddsnät och Iphonehållare om de finns.
    Någon butik att rekomendera?
    Tack på förhand:)

• Lille Mammsen

Blir gaaaaalen! Är det Bugaboo som e så jäkla sega med att ge butiker/butikerna INFO om div delarar kan beställas & pris?????????????????  

Dom FÅ butiker som har svarat mig mm får inga snabba svar av Bugaboo! Tar flera dagar för att få svar & ibland måste dom maila dom i omgångar!!       Va F-N e det för service ???????

• Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 00:44:32 följande:
    Blir gaaaaalen! Är det Bugaboo som e så jäkla sega med att ge butiker/butikerna INFO om div delarar kan beställas & pris?????????????????  

Dom FÅ butiker som har svarat mig mm får inga snabba svar av Bugaboo! Tar flera dagar för att få svar & ibland måste dom maila dom i omgångar!!       Va F-N e det för service ???????
    Alla butiker med självrespekt har redan koll på vilka reservdelar som kan beställas och vad de kostar.
  • AnPa
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 00:44:32 följande:

Beställ från Kidzshop?
  • Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2011-05-16 07:26:38 följande:
    Alla butiker med självrespekt har redan koll på vilka reservdelar som kan beställas och vad de kostar.Tydligen osäkert ang delar till
    Tydligen osäkert ang delar till den äldre modellen Bee  dvs ej Bee Plus....enligt dom butiker jag fått svar från iallafall!? Men vad vet jag,vill ju veta iallafall!
  • Lille Mammsen
    AnPa skrev 2011-05-16 08:36:58 följande:
    Beställ från Kidzshop?
    HaaHaa...va den 1:a jag kontaktade = ingea svar