• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-23 20:08:35 följande:

Kolla vilken goding jag fick hem idag

OOooooo så fin! Parasollet passar ju finfint när man har sitsen bakåtvänd. Hade ett rött parasoll men körde ofta framåt och tyckte det var rätt svårt att få till det. Barnen ville bara leka med paraplyet istället då... Kom på en sak förresten, att det sitter tunna resårer i ringarna på "förvaringsfickan" är för att man åxå kan sätta fast dessa bakpå ryggstödet, på "knapparna" vid sufflettkanten. Men du kanske ska undvika att ha hett kaffe i mugghållaren om du har ryggstödet i viloläge

Det ÄR en läcker färg på Bee:et!!! Men nu gillar vi bara Lime här! LOOOOOOOVE!

• AckaDacka

Fröken Ida: 180:- Vilket klipp. Blir galen på att allt ska kosta så mycket i Sverige.

• AnPa

Bohus: jag veeet jag är kär! Jag har satt väskan på sidan istället, sitter perfekt där och är verkligen jättebra för mobil, nycklar plånbok och dyl. Har faktiskt tänkt om ang organiziern, känns lite klumpig i jämförelse med denna

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-24 07:21:42 följande:
    Bohus: jag veeet jag är kär! Jag har satt väskan på sidan istället, sitter perfekt där och är verkligen jättebra för mobil, nycklar plånbok och dyl. Har faktiskt tänkt om ang organiziern, känns lite klumpig i jämförelse med denna

Tycker den här är ett bra komplement åxå, för prylar att ha till hands... Sitter jättebra när man har barnet mot sig.

Tror även att man kan skymta den undangömda förvaringen från Easywalker som jag hade runt "benen" på Bee:et, över den svarta plastkonstruktionen som ändå bara var ett "döutrymme". Där det alltid fanns plåster, en blöja + våtservetter (sitter nu på Breezen).

• MissR

Ni som beställt från Kidzshop hur lång tid har det tagit?
    Har paketet kommit hem eller till posten?
    Det står 1-2 dagar, beställde i torsdags, men i fredags var det stängt och dom skickade inget, borde det inte komma idag då?
    *hoppas*

• passau
    bohusbebis skrev 2011-05-24 08:40:12 följande:

Tycker den här är ett bra komplement åxå, för prylar att ha till hands... Sitter jättebra när man har barnet mot sig.

Tror även att man kan skymta den undangömda förvaringen från Easywalker som jag hade runt "benen" på Bee:et, över den svarta plastkonstruktionen som ändå bara var ett "döutrymme". Där det alltid fanns plåster, en blöja + våtservetter (sitter nu på Breezen).

VI HAR SAMMA VÄSKA PÅ pt, ÄLSKAR DEN!