• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa
    MissR skrev 2011-05-24 09:11:01 följande:
    Ni som beställt från Kidzshop hur lång tid har det tagit?
    Har paketet kommit hem eller till posten?
    Det står 1-2 dagar, beställde i torsdags, men i fredags var det stängt och dom skickade inget, borde det inte komma idag då?
    *hoppas*
    Jag beställde på en måndag vid tolv-tiden. Paketet kom på onsdagen, fick avi hem med posten Om du tar reda på kollinumret så kan du spåra paketet på postens hemsida
  • Fröken Småland
    3småttingar skrev 2011-05-24 09:04:00 följande:
    Man får väl med madrass i liggdelen? Jag köpte camen när dotter var 1 år så har aldrig öppnat liggdelen.. Ska ha den till bebis nu.
    Jadå, det följer med madrass när man köper en ny vagn. Grattis till kommande bebisen!
  • Ellabay

Det blev frakt med bussgods. Hon hade kollat upp vad posten skulle ha och då blev frakten 700 (!) kr. saftigt!

• annat82
    Det står 1-2 dagar, beställde i torsdags, men i fredags var det stängt och dom skickade inget, borde det inte komma idag då?
    *hoppas*
    Har du beställt vagn finns väl möjlighet att den kommer hela vägen hem. Det gjorde iaf min, men Schenker. Har nog bara fått med Schenker från Kidzshoppen. En vagn nyss som då kom hem och tidigare, en sittdel och varukorg som kom till närmaste schenker-utlämningsställe
    Tror vagnen tog ganska precis en vecka på sig, men tänkte inte heller på vad det stod angående leveranstid
  • Noiis
    *hoppas*
    1-2 dagar när inte schenker har strulat och bråkat med mig när schenker kör hem till dörren tar det dessvärre längre tid. Min vagn nu sist kom till sthlm på 1 dag men sen ringde schenker först dag 2 och skulle boka hemleverans. Då det var påsk och annat skit så skulle det då ta en hel vecka innan dom körde ut den till mig (trots att utlämningsstället ligger på andra sidan gatan, dit levererade dom varor varje dag). då valde jag själv att hämta den på andra sidan stan vem vill vänta lixom haha
    Men för det mesta skickar kidzshop till utlämningsstället och då tar det 1-2 dagar. om det vagnen finns i lager förstås
  • imaj
    *hoppas*
    För mig tror jag det tog 2 dagar (skickade onsdag och här fredag)  från det dom skickade den och då kom vagnen direkt hem till mig med Schenker. Förra vagnen kom dock på den fjärde dagen (skickades på måndagen och kom på torsdagen) och då fick jag hämta den på ett utlämningsställe. Till saken hör att jag bor i Norrbotten vilket borde bidra till en längre leveranstid.

Så ditt paket borde komma senast imorrn, var det du som beställt en ocean ?
  • Noiis

ni som är smarta, jag har en ståbräda i förrådet men har slagit i skallen så jag orkar inte gå ner och kolla vad den heter. den har typ en hund på!? alltså att man står på typ ansiket, är de nån som vet vad det är för bräda jag menar? och passar den till bugaboo och uj?

• bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-24 10:14:04 följande:
    ni som är smarta, jag har en ståbräda i förrådet men har slagit i skallen så jag orkar inte gå ner och kolla vad den heter. den har typ en hund på!? alltså att man står på typ ansiket, är de nån som vet vad det är för bräda jag menar? och passar den till bugaboo och uj?
    Är det inte en lite äldre modell av KiddyBoard? Hade nåt sånt för länge sen, man fäster den mitt på hjulaxeln. Det var den BÄSTA och smidigaste till vår UJ tyckte jag.
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2011-05-24 10:24:10 följande:
    Är det inte en lite äldre modell av KiddyBoard? Hade nåt sånt för länge sen, man fäster den mitt på hjulaxeln. Det var den BÄSTA och smidigaste till vår UJ tyckte jag.
    ingen aning jag fick den när jag flyttade in i lägenheten som höggravid. dock så saknar den fästen men de kanske går att köpa separat?