• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Machina skrev 2011-07-20 09:17:45 följande:
    Oj sorry ska logga in på datorn så jag kan ta bort inlägget. Var inte meningen...
    Sätt ut en annons på Köp/Sälj istället. Hoppas du får napp!
  • bohusbebis

Hur smörjer man bäst hjullagren på en Frog? Det går ju inte att skruva loss nåt så man kommer åt...

• Machina

Går det att få tag på en ny sele till en Frog? Min är dålig och jag har börjat använda vagnen mer och mer då det är den enda dottern sover i.

• straw2008

Någon som vet vad den sufletten hette som var blå utanpå o röd innuti? Vill försöka hitta en sån om det går.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • modestyclara
    bohusbebis skrev 2011-07-20 10:07:05 följande:
    Hur smörjer man bäst hjullagren på en Frog? Det går ju inte att skruva loss nåt så man kommer åt...
    5-56 Hjärta spraya!
  • modestyclara
    Machina skrev 2011-07-20 10:16:12 följande:

Går det att få tag på en ny sele till en Frog? Min är dålig och jag har börjat använda vagnen mer och mer då det är den enda dottern sover i.

sidostyckena går att köpa via kidzshop.se iaf... de nya fästar man med kardborreband på ramen...mittbandet och axelremarna sitter ju fastsydda i klädseln...
  • modestyclara
    straw2008 skrev 2011-07-20 10:32:57 följande:
    Någon som vet vad den sufletten hette som var blå utanpå o röd innuti? Vill försöka hitta en sån om det går.
    Förvånadvad har jag missat nu?
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2011-07-20 10:32:57 följande:
    Aldrig hört talas om? Men det låter inte särskilt snyggt... *duckar*
  • ThereseX

Oh, jag tror att jag har sett en sån suffla på en blocket annons för ett tag sen, men jag tror att den vagnen var en USA import och därav den unika färgen på sufletten om jag inte minns helt fel. Tror den var marinblå med typ orange invändigt..

• straw2008

Den kom som limited ev bara i usa. Eftersom det bara var sufletten så bryr jag mig inte ang ursprungsland. Åååh den är galet gin, ganska mörkblå o klarröd innuti!!!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....