• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg
    Mamma Tes skrev 2011-07-31 00:08:37 följande:
    spigg: Hur mkt tar dom för dynorna? Är det den nya modellen du beställt?
    Inte beställt än men ska göra. 100 för två dynor plus frakt! De skrev faktiskt inte styckpriset men de tog 39,90 för de gamla så jag får för mig att de här kostar ungefär samma.
  • ludicrous

Hej experter!
    Har frogfrågor!

- hur stort barn kan sitta i en frog?
    - hur lång människa kan köra frog? ;)
    - går det att byta suflett på frog?

• Joddan

Min 2,5 åring 16kilo sitter i frog, men slår i sufletten. Men han använder aödrig suflett så de gör inget.
    Jag är 175 o maken 182. Skulle vilja haft 5 cm till men de är ok.
    Det går att ha cameleonsuflett om
    Man byter fästen till cameleon. Kostar en hundring.

• hjärtan81

Ingen som vet var jag kan få tag på offwhite sufletten på nätet...? Eller butik i stockholm?

• Mamma Tes

spigg: Inkl. frakt menar du? Vad kostar dynorna i Sverige? Ny på buggor jag Funderar på att be dom slänga till 2 dynor med våran donkey.

• spigg
    Mamma Tes skrev 2011-07-31 10:14:59 följande:
    spigg: Inkl. frakt menar du? Vad kostar dynorna i Sverige? Ny på buggor jag Funderar på att be dom slänga till 2 dynor med våran donkey.
    Ja, förlåt, 100 pund för två dynor inklusive frakt! Dynorna kostar 600 kr styck i Sverige, jag får det till att jag "tjänar" ;) cirka 200 kronor på att köpa dem från England!
  • Tant Pruselius

Var igår inom favvo affären (kidzshop) och fyndade lite kläder och fottade fin fina donkeyn som stod där i all sin prak*kär*

• malo1234
    standby skrev 2011-07-30 11:28:06 följande:
    Sonen har somnat i vagnen 2 ggr av 3 sedan jag bytte till sittdelen! Han har i princip ALDRIG somnat i vagnen på fyra månader tidigare så jag hoppas detta är en ihållande trend :) Och att han vill åka vang öht!
    Samma här! Min lillkille på 6,5 månad älskar sin nya vagn och den ergonomiska sittdelen! Skrattande
  • SchumiFerrari

Den här gången tänker jag nog köpa mer saker till min Cam.. Måste ju bara vänta in paketet och se vad som ingår... Har liksom köpt ett överaskningspaket! Flört
    Är som ett barn på julafton som vill tjuvkika men det ska jag INTE:. Drömmer

Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11