• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Johanna200

Hej I tråden!
    Jag tänkte bara fråga om det är någon som har köpt eller tänkt att köpa Donkeyn som bara har tänkt att använda den i mono-läget? Jag har blivit så grymt sugen men har ju bara en bebis som åker vagn och planerar inte att skaffa fler heller... MEN Donkeyn ser ju så schysst ut med sina större framhjul och varukorg. Någon?! Är det bara Bugga-shoppingdjävulen som slagit till eller går köpet att motivera :)

• Johanna200
    AnPa skrev 2011-07-31 12:02:04 följande:
    Johanna200: Skulle gärna göra det men jag kan inte riktigt motivera köpet då jag har en 1 1/2 åring och ska inte ha fler barn på 2-3 år. Surt men så är det, kanske blir en till nästa bebbe
    Det är ju just det jag med funderar på, om jag verkligen kan motivera det :) Min bebis är ju förvisso bara 3 månader så det är ju nått år av vagnanvändande kvar med..
  • Johanna200
    Fröken Småland skrev 2011-07-31 12:21:49 följande:
    Jag skulle lätt ha köpt en Donkey om man har råd. Den skall ju användas i flera år till
    Mjo...jag vill ju ha en, men är lite rädd för att ångra mig...älskar jui Camen, men en Donkey...ååhhh....dessa vagnsdilemman :)
  • SchumiFerrari

Hur mycket är rimligt att gå ner i pris när man säljer en vagn? Är det rimligt att gå från 2700 till 2000?

• Joddan

Får man ALLTID ett garantikort när man köper från kidz? Jag hittar inte mitt garantikort o en snubbe var här ville inte köpa vagnen utan den. Trots att jag hade kvitto o allt. Han sa att han ville kunna reklamera vsrt han än är, för om nått händer ville han inte maila till kidz (även om han köpt 5 vagnar där tidigare) om de har haft 5 andra bugaboos borde de ju ändå veta att reklamationsrätten gäller 1a köparen endast... Men de sa jag inte till honom ändå....bläääää. Tur att de är två till som kommer ikväll!

• SchumiFerrari

Joddan: Det är ju alltid så att reklamationsrätten bara gäller första köparen.. Oavsett märket..