Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Den i Gävle har trasigt chassi... Men grodor finns det, dock ingen som jag får .

• Joddan

Fast jag har pratat med säljaren flera gånger. På ena sidan av chassits bas den svarta delen så är något av så när man skjuter på styret så åker ena sidan "ned" mer på ena sidan...

• Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 09:32:09 följande:
    ja och då är det ju trasigt och borde stå så... borde ju då vara lättare att sälja klädslar, ram och tillbehör i stället? eller tänker jag fel?
    Jo hon sa det till sist att hon skulle försöka sälja allt separat. Det här är andra gången hon lägger ut den... Men hon var jättetrevlig och ärlig så hon borde inte ha problem att sälja. Tyvärr är ju klädslarna inte så poppis kanske. 

Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 10:32:09 följande:
    tror den är svart... fast jag kan ha fel. det är den ju i all black så den borde ju vara ocean, men inte sett den utan dem vagnarna jag har sett rulla på gatan har haft svarta påsar....
    Joddan skrev 2011-01-19 10:15:44 följande:
    Jo hon sa det till sist att hon skulle försöka sälja allt separat. Det här är andra gången hon lägger ut den... Men hon var jättetrevlig och ärlig så hon borde inte ha problem att sälja. Tyvärr är ju klädslarna inte så poppis kanske. 
    nä jag fixar ju inte det där nikotingula fodret *ryser* kanske därför jag väljer bort grodan... och sedan vill jag ha höj/sänkbart styre...
    Hahaha nä innefodret diggar inte jag heller. Men jag vill SÅÅ gärna ha svartbas och inte teleskophantaget :). Så om jag skulle köpa frog (som jag vill) så skulle jag inte ha froggens suflett utan en från cameleon för att slippa fodret
  • Joddan

Har en kompis som färgade sin UJ med pandurofärg och fönade torrt (fixerade). Vet dock inte om UJ har samma material i sufletten som BB?

• Joddan

Sufletterna är ju typ torra när man tar ur dem ur maskin så torkskåp tumlare behövs inte ens

• Joddan

Åh såg ett paket med rosa topset och åkpåse för 800:- på blocket. Tycker jag är bra pris! Om jag hade cameleon skulle jag köpa

Inte min annons även om adressen är den samma ironiskt nog...

• Joddan

Jag hade bee (gamla) från sonen var 5 månader och det var hur bra som helst! Sedan när bee+ kom så fick han den när han var strax över ett. Har aldrig tyckt den är o-ombonad eller omysig. Har alltid älskar bee mars-oktober

• Joddan

Missr
    Petar ner det där de ska vara i fickorna på utsidan av liggdelen.

• Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-29 21:17:41 följande:
    Ase- jag betalade 3500 för min plus som var använd endast i 2 veckor på en resa, som ny
    Jag betalade 2999:- för en helt ny i butik! De du!
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21