• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82
    AnPa skrev 2011-08-12 08:21:49 följande:
    Tycker den blir så tjock då till en liten bebbe. Men det funkar säkert också!

Hehe, jag älskar de! Den passar till så mycket och man blir så glad av den (avis på ditt svarta chassi, din klarblå bas och din gula PF-åkpåse! Sådetså!) suktar lite mer:
    Blir ju så, tyvärr fåååår jag inte ha allt. Men har iaf mitt CB-topset att nöja mig med Och hade jag allt skulle det nog ändå finnas nåt att sukta efter
  • Surkatt

Anpa: Får din lilla V plats i åkpåsen även till vintern? Jag tyckte han såg ut att vara en ganska lång kille? Jag funderar på att köpa en buggapåsa jag med men det känns som lite mycket pengar för bara en säsong... 

Jag har en kronan åkpåse som är tunn och bra som höståkpåse, men jag gissar att den kan bli knölig, och så har jag en eskimå vinteråkpåse och den är så himla tjock och stel så den får jag nog inte ens ner i buggan... Hm, kronan ska jagtesta, den borde funka.... Så himla fin färg på den, liksom syren/grå/smutsnyans lila....

• Surkatt

Har jag sagt att jag fått hem mitt denimtopset nu? Både liggdelslocket och stolstyget är i top top skick, ser inte alls använt ut, och sufletten syns att den är använd, men det gillar jag... Jag är jättenöjd! Så nu håller jag på och syr en ny dyna som ska passa bättre till brunt och blått.... Måste köpa nya kantband bara.... 

• Fröken Småland

Så här bäddade jag med åkpåsen till en bebis, vik övre kanten som man viker ned en skjortkrage ungefär:

www.familjeliv.se/Hem/froken_smaland/galleri.php&page=17

Tyvärr kan jag inte klistra in bilder längre då jag bytt till Mac och vi är inte kompatibla. Någon som har lust att berätta hur man gör för att kopiera bilden från galleriet? Klistra in hajar jag  

• Fröken Småland

Hmmmm, kan ni se de bilderna? Jag tror att bilderna möjligen är skyddade och att bara jag kan se dem. Men berätta hur man gör med Macen så skall jag klistra in bild här i tråden

• AnPa

Surkatt: Jag hoppas det *s* var på 18 mån kontroll igår och han är 86 cm och väger 12 kilo. Han får plats nu med marginal så han borde få plats! Du borde kunna ha en bb åkpåse till din V den här och nästa vinter, om inte annat så får du sälja Jag tycker att de gamla åkpåsarna är bra (har iofs inte testat de nya) men V var aldrig kall även om det var 15 minus, hade vintetoverall och fleecefilt då

• AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-08-12 08:53:31 följande:
    Hmmmm, kan ni se de bilderna? Jag tror att bilderna möjligen är skyddade och att bara jag kan se dem. Men berätta hur man gör med Macen så skall jag klistra in bild här i tråden

Jag ser inga Obestämd 
  • AnPa
    AnPa skrev 2011-08-12 08:55:53 följande:
    Surkatt: Jag hoppas det *s* var på 18 mån kontroll igår och han är 86 cm och väger 12 kilo. Han får plats nu med marginal så han borde få plats! Du borde kunna ha en bb åkpåse till din V den här och nästa vinter, om inte annat så får du sälja Jag tycker att de gamla åkpåsarna är bra (har iofs inte testat de nya) men V var aldrig kall även om det var 15 minus, hade vintetoverall och fleecefilt då
    Med andra ord så kan du köpa en beg åkpåse av den gamla modellen och sälja för samma pris om din V skulle hinna växa ur den Jag köpte en ny förra hösten när de sålde ut de gamla modellerna för 500:- och sålde för 550:- i våras Din stora tjej var väl rätt lång va?
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-08-12 08:57:54 följande:
    Jag ser inga Obestämd 
    Det var väldigt bra, för det var en hel sida med en massa bilder som jag INTE hade tänkt lägga i en öppen tråd
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-08-12 09:25:01 följande:
    Det var väldigt bra, för det var en hel sida med en massa bilder som jag INTE hade tänkt lägga i en öppen tråd
    Men om du flyttar bilden till bugaboo-albumet då? Om du går in i albumet som inte ska synas, så står det flytta under bilden