• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Ja jag hade offwhite påse till min kille i hans denim cameleon. Mycket snyggt och inte alls så skitigt som jag trott. Men min offwhiteklädsel nu på donkeyn är redan fläckig! Inte oga barnen utan att jag stöter i på bussen i handtag o sånt för den är så bred...

• annat82

Surkatt: offwhite-åkåse tror jag blir jättesnygg till utan att uttalla mig om det praktiska

• annat82

Ang. Röd broms och svart chassi så är det ju just RED limited som ska ha det, men svart denimklädsel till. All black ska ju ha vit broms. Jag gillar den röda bromsen men det är ju inte alla som gör heller. Känns väldigt konstigt om det från bugaboo skulle levereras all black med röd broms. Känns också konstigt om det skulle finnas många kvar här och var i butiker för de har verkligen varit slut länge vad jag vet. Jag gav mig till slut och köpte en beg fast nästan oanvänd och med bra avtal med den säljaren om ev reklamationer, men då hade jag letat ordentligt efter en ny och det är mer än ett år sen. Hoppas det löser sig

• jakthustru

Hej på er proffs! Får jag fråga er om cameleonen. Tänkte köpa begagnad och funderar på årsmodellen. Hur mycket skiljer det sig från 07,08,09 osv? Förutom slitaget, såklart. Tacksam för svar!

• thj

Hej!
    Ang den röda bromsen på allblack,så vet jag att bugaboo levererat  många allblack med röd broms.
    Jag fick som svar att denna leverans skulle ha röd broms och detta utan att informera butikerna om det (kom som en suprise) ...Fick ingen bra förklaring men det är alltså inget ihop plock från butiken ( om de kom från den leveransen)  De som köpte då och fick röd broms ville alla behålla den efter att info om detta..

Lite galet jag vet "och jag som alltid brukar hålla med bugaboo" tycker i detta fall de skulle informerat innan!

Kramen alla

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Joddan

Jag skulle vilja fått en vit broms i komp. Fall jag fått en röd . Men det är jag det, och jag har ingen allblack så jag ska inte klaga!

• thj
    Joddan skrev 2011-08-13 15:04:29 följande:
    Jag skulle vilja fått en vit broms i komp. Fall jag fått en röd . Men det är jag det, och jag har ingen allblack så jag ska inte klaga!
    Absolut,det tycker jag med
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • annat82

Kan bara hålla med. Borde dessutom inte varit så svårt för dem att byta den lilla plastbiten till en vit. Fast som sagt gillar jag min röda broms, men den sitter ju på en RED och framförallt dåligt attt inte informera innan

• linaenn

Hur gör ni med vagnen på förskolan, lämnar ni Buggan där eller har ni en särskild dagisvagn stående på förskolan? Vi håller på att skola in vår son just nu och han vägrar än så länge sova inne med de andra barnen så han får sova i sin vagn istället. Men jag är inte så sugen på att lämna Buggan på förskolan på dagarna... Hur gör ni andra?

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • straw2008

Borde finnas bromsar i alla färger så man kan byta :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....