• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-08-10 18:59:31 följande:
    SM: hemmabygge. Både fult och töntigt
    Ähm... JA!! dom kunde väl iaf haft den goda smaken att sy eget istället för att vanära den gamla oranga :-/
  • AckaDacka
    Mamma Tes skrev 2011-08-10 18:23:16 följande:
    Idag fick vi våran åsna! Jag slängde mig över lådorna och monterade direkt. Lillan älskar den och man riktigt ser hur hon trivs i vagnen. Sitter som en prinsessa i den  

Jag hade kärat ner mig i den genom bilderna jag sett men den var ÄNNU bättre i verkligheten. ALLT var bättre och snyggare också. Och den rosa färgen... *dreggel*

Bilder finns i bildtråden. 

Jag blev kär när jag såg din vagn, vill ha vill ha!!!
  • mini75

Har precis kollat igenom bildtråden! Gud vad många fina utföranden och så pyssliga alla är, KUL!!

• mini75

Joddan; var det du som färgat din frog svart? Den såg väldigt svart å fin ut!

Asereth; Har du en cameleonsittdel på frogchassit? 

• mini75

Fröken Småland; Du är galen ;)! Du kan ju öppna en begagnad buggabutik!

• Mamma Tes
    AckaDacka skrev 2011-08-10 20:23:07 följande:
    Jag blev kär när jag såg din vagn, vill ha vill ha!!!
    Jag är också kär, har aldrig varit så här betuttad i en vagn. Det är ju bara en vagn för tusan! Men det här är något utöver det vanliga. Den står här i vardagsrummet så jag kan slänga en blick på den då och då och jag har nog sagt till sambon säkert 10 gånger ikväll, Fan vad snygg den är!
  • passau

råkade bli med geting idag!
    och kom på att i morgon kommer anticimex oxh tar bort vårt getingbo på altan (3dm i diam!) dom har jobbat bra dom små när vi vart i stugan!
    så jag får nog låsa in vagnen så den inte försvinner!

• Badankan

En nybörjarfråga, varför har man bygel till liggdelen? Är inte denna ivägen när man tar upp/ner bebisen?

• Lindadjo
    Badankan skrev 2011-08-10 23:43:19 följande:
    En nybörjarfråga, varför har man bygel till liggdelen? Är inte denna ivägen när man tar upp/ner bebisen?
    Ja, den kan kanske vara lite i vägen... men den fungerar som bärhandtag, så lyfter man isär vagnen ofta så kan det ju vara bra att ha den där... annars är det inget som hindrar en från att knäppa lös den och vara utan.
    2010 blev ett bra år! Har +:at