• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • jakthustru

Ännu en fråga: Vad har ni för skötväskor till era singelvagnar? Har bestämt mig för en cam lim.ed deep purple och vill såklart ha en snygg skötväska till. Med förra ungen hade vi EL original-väska som medföljde, men nu blir det att handla en separat. Skip hop, Petunia, OiOi? Hjääälp

• straw2008
    C060908 skrev 2011-08-22 13:19:03 följande:
    Vad kan jag ta i betalt för följande:

Bugaboo Cameleon inkl svart sittdels tyg i fleece, suflett+sittklädsel i grön fleece, suflett+sittklädsel i beige fleece, grön sommar suflett i fleece, grå parasoll, suflett blå canvas oanvänd, bärhandtag/bumperbar, grå varukorg och grå sittdelsbas. och reparations kit inkl manual med följe. Samt regnskydd och insektsnät.

Är 3000 kr för mycket eller för lite? Så himla svårt och orkar inte med att folk hela tiden ska pruta..
    Det beror ju på skicket på vagnen? Själv skulle jag aldrig ens köpa en vagn med gamla chassit o grönt fleecetyg men det kan säkert finnas någon som vill. Tycker 3000 är på tok för mkt men som sagt det beror ju på skicket på vagnen.

Sätt ut den på tradera så får du vad folk är villiga att betala.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Lindadjo
    jakthustru skrev 2011-08-22 13:36:19 följande:
    Ännu en fråga: Vad har ni för skötväskor till era singelvagnar? Har bestämt mig för en cam lim.ed deep purple och vill såklart ha en snygg skötväska till. Med förra ungen hade vi EL original-väska som medföljde, men nu blir det att handla en separat. Skip hop, Petunia, OiOi? Hjääälp
    Ta en väska du tycker om Jag har jujube, skiphop, gaia&ko och en Urbanna. Jag föredrar de som går att fästa med krokar på vagnen, för de sitter mycket bättre... så tyvärr tycker inte jag att Skiphop sitter speciellt bra. Funderar på att sy D-öglor i sidorna på den, så den också kan hänga i krokarna.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Sweetheartno1

Är 650:- ett bra pris på paul frank skurvy topset nytt från butik ?

• Minifeb

Går väll inte att få tag på Petunia längre??? Jag har letat och kollat, finns inte nånstans... =(

• TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2011-08-22 20:15:47 följande:
    man får väl inte annonsera här ?!
    såg att ngn redan nämt det. sorry..
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • FruK

Förlåt. Trodde det var ok att efterlysa saker, har sett att man gjort det längre bak i tråden.

• TinkyWinky

Är det dumt att sälja sin cam som ja har ny, färgen är den nya blåa i sufletten o grå bas o varukorg för o byta te en denim klädsel?

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • annat82
    Minifeb skrev 2011-08-22 18:28:39 följande:
    Går väll inte att få tag på Petunia längre??? Jag har letat och kollat, finns inte nånstans... =(
    Jag har inte hittat något ställe i Stockholm eller svensk webshop som säljer Petunia längre, tyvärr
    Bonti kunde möjligtvis tänka sig ta in om det var tillräckligt stor efterfrågan, var det svar jag fick när jag frågade för mer än ett år sen. Så tyvärr verkar det inte så bra