• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    annat82 skrev 2011-08-23 14:15:42 följande:
    Vet inte exakt hur jujubes ser ut, men man spänner fast dem runt chassit. De andra jag har spänns med kardborreband, men tror det är annorlunda på jujubes, och har aldrig varit med om att de glidit ned så jag märkt det.
    Ja, det är inte kardborre, utan som en klick-funktion. Spänne med taggar som nyper tag i bandet och håller ihop det.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • annat82
    Lindadjo skrev 2011-08-23 14:18:31 följande:
    Ja, det är inte kardborre, utan som en klick-funktion. Spänne med taggar som nyper tag i bandet och håller ihop det.
    Tack Då var det ungefär som jag trodde, men jag visste ju inte förrut
  • Noiis
    mini75 skrev 2011-08-23 14:13:09 följande:
    Snällt att ni länkade! Glider de inte ner då?
    alla kan glida ner om man osnäll och har ganska mycket tyngd i dom. Men de e ju bara att dra upp och spänna om igen haft mina i 3 år älskar dom!
  • Brook123

Kollade på Supernanny igår på tv... hon var hemma hos en familj som bodde på manhattan. De bodde trångt och hade massa prylar... så det börjades genast att rensas.
    I insamlingen till röda korset gick en jättefin röd bugaboo en gecko tror jag... vilken skymf!  Rynkar på näsan 

• Noiis
    imaj skrev 2011-08-23 09:40:51 följande:
    Bara Bugaboos egna mugghållare passar på vagnarna pga av chassits form.
    *viskar* universala så som babyproffsens egna och valco baby passar faktiskt men jag rekomenderar dom inte... men de går
  • jakthustru

I Amelia vänta barn fick cam:en bara 3/5 i betyg bl.a på grund av att chassit är instabilt/rickigt. Hmmmm

• sanna11111

Hej!

Hoppas att någon här kan svara på min fråga. Jag har nyligen köpt en begagnad bugaboo bee, chassit känns liksom lite rangligt. Det är väldigt lätt att gunga i sidled, vilket är jättebra, jag undrar bara om det är normalt eller om det är något som är trasigt?

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-08-23 16:28:28 följande:
    Men hörrdu Noiis, du kan ju inte bara byta nick hur som helst utan att meddela *ser sträng ut*
    Jag vet jag funderade på att döpa mig till FRÖKEN Noiis bara för att du skulle bli glad men de vart ett spontan byte
    Hoppas du kan förlåta mig
    Hjärta