• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    sanna11111 skrev 2011-08-23 17:07:42 följande:
    Hej!

Hoppas att någon här kan svara på min fråga. Jag har nyligen köpt en begagnad bugaboo bee, chassit känns liksom lite rangligt. Det är väldigt lätt att gunga i sidled, vilket är jättebra, jag undrar bara om det är normalt eller om det är något som är trasigt?
    de ska va så en del av fjädringen 
  • Tibell

Liten fråga från mig igen då :)
    Om sittdelen är brun.
    Men det står att man får med ett svart sittdelsöverdrag till. Vad är sittdelsöverdrag för något ? Kan man göra om sittdelen så den blir svart då?
    Är brun sittdel ens fint ?

• Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-08-23 17:34:12 följande:
    Jag vet jag funderade på att döpa mig till FRÖKEN Noiis bara för att du skulle bli glad men de vart ett spontan byte
    Hoppas du kan förlåta mig
    Hjärta 
    Ooooh, det hade varit något! Drömmer
  • Noiis
    Tibell skrev 2011-08-23 17:37:17 följande:
    Liten fråga från mig igen då :)
    Om sittdelen är brun.
    Men det står att man får med ett svart sittdelsöverdrag till. Vad är sittdelsöverdrag för något ? Kan man göra om sittdelen så den blir svart då?
    Är brun sittdel ens fint ?
    bara den delen som är vid ryggen, sittdels överdrag är bara en tygdel som man trär ovanpå sittdelen.

som på denna bild men den gråa basen blir ju då brun och de beiga svart. hänger du med?
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-08-23 17:37:22 följande:
    Ooooh, det hade varit något! Drömmer
    *stampar med fötterna och ångrar mig en skvätt*

Bästa du hjälp mig, noa måste ha nån typ sulkyvagn, ej tung lättkörd nu som vinter... helst billig oxå men passar in till en kräsen fd. bugabooare... han sitter i en quest nu men de kommer inte gå i vinter å han stoppar fötterna i hjulen *AAAAJ* 
  • Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-08-23 17:45:04 följande:
    *stampar med fötterna och ångrar mig en skvätt*

Bästa du hjälp mig, noa måste ha nån typ sulkyvagn, ej tung lättkörd nu som vinter... helst billig oxå men passar in till en kräsen fd. bugabooare... han sitter i en quest nu men de kommer inte gå i vinter å han stoppar fötterna i hjulen *AAAAJ* 
    Det  är UJ som gäller för dig my dear... Alternativt en PT eller Easywalker men UJ är outstanding för oss som gärna vill byta färg då och då.