• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt

Är det marc jacobs som var den där silvriga? 

Noiis: Jag undrar också vad sjutton man ska ha för vagn när man har barn som passerat den magiska 17 kilos gränsen... Har Brio race nu, men den är ack så tungstyrd med min tjejja i....

• Noiis
    AnPa skrev 2011-08-23 19:51:46 följande:
    Älsklingen: beror på vad du har för bas tycker jag! Brun/sand till grå bas är gräsligt tex tycker jag
    instämmer helt brunbas snyggaste färgen! dock inte med svart eller sand suflett *kräks* inte heller viseversa är snyggt
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-08-23 18:33:40 följande:
    PT går att fynda i dina trakter, en några år gammal Sport för 1500 bör inte ta lång tid att hitta. Eller varför inte en ännu äldre (ex E3) så kan du pimpa den med ny egensydd klädsel

Kul med plugg - ursäkta OT - vad skall du plugga för nåt? 
    men dom PT är ju bara så ofina!! nä jag ska fundera ett tag till... synd att han är så lång hade gärna fyndat en billig bugaboo vagn typ gecko frog eller cam. men han e ju hela 97 cm nu vad hände med min spädis??
    Jag ska bli engelska lärare har jag tänkt kom in med inriktning gymnasium så tänkte testa och se iaf om de funkar att ta hand om noa samtidigt så de blir lite av en chansning. men man måste ju våga för att vinna  
  • Noiis
    Surkatt skrev 2011-08-23 21:19:24 följande:
    Är det marc jacobs som var den där silvriga? 

Noiis: Jag undrar också vad sjutton man ska ha för vagn när man har barn som passerat den magiska 17 kilos gränsen... Har Brio race nu, men den är ack så tungstyrd med min tjejja i....
    Noas kusin har en race och den är hemsk! förra vintern körde jag scooter för att kombinera min bee +... den var katastrof! älskar dock sittdelen men den var så trög precis som racen. Noa väger ju inte speciellt mycket men han är lång! huummm....

• Surkatt

Jag har pluggat distans periodvis under bägge mina föräldraledigheter och det har funkat bra. Och periodvis bara hyffsat, men så länge man har lite disciplin och kan ha datorn igång utan att börja surfa på annat så går det galant. Där har jag mina största problem...