• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg

*blandar mig i diskussionen*

älsklingen87: Jag har skrivit ett försvarstal som du kan använda dig av om du blir ifrågasatt! ;)
    mybabababies.blogspot.com/2011/08/lat-oss-snacka-om-barnvagnar.html

(Funderar redan på barnvagn till nästa barn, mitt senaste blev precis 7 månader och nästa får komma tidigast om ett par år men VADÅ, det är väl ansvarsfullt att planera noga och långsiktigt!? :P)

• Tibell
    spigg skrev 2011-08-21 21:04:24 följande:

älsklingen87: Jag har skrivit ett försvarstal som du kan använda dig av om du blir ifrågasatt! ;)
    mybabababies.blogspot.com/2011/08/lat-oss-sna...

(Funderar redan på barnvagn till nästa barn, mitt senaste blev precis 7 månader och nästa får komma tidigast om ett par år men VADÅ, det är väl ansvarsfullt att planera noga och långsiktigt!? :P)
    Hahhaha UNDERBART =)
  • jakthustru

Underbar läsning, Spigg!!! Dessutom skriver du ju jättebra!

• mini75

Tänkte bara berätta att jag är 157 cm kort och kör en frog och det går alldeles utmärkt!

• spigg
    Tibell skrev 2011-08-21 21:07:04 följande:
    Hahhaha UNDERBART =)
    Tungan ute
    jakthustru skrev 2011-08-21 21:26:36 följande:
    Underbar läsning, Spigg!!! Dessutom skriver du ju jättebra!
    Tack! Vad snäll du är! Det är faktiskt helt uppåt väggarna hur vissa intressen är mer värda än andra!
  • mini75

Fröken småland, kollade i ditt bildgalleri och såg att på din frog hade du de "gamla" swivelhjulen kvar. Stämmer det? De ser ju lite annorlunda ut än cameleons hjul....

På min frog har jag oxå de "gamla" hjulen - de är fulla med hår och lite annat bös men rullar bra ändå tycker jag. OM jag lyckas få bort skräpet på dem, kan man då diska dem med rengöring och sen olja in dem, eller är silikonspray bätttre? 

• Joddan
    spigg skrev 2011-08-21 21:04:24 följande:

mybabababies.blogspot.com/2011/08/lat-oss-sna...

Like like like!!!! Postade din blogg på facebook, så mina vänner ska förstå mig . Är inne på min tionde... på två år... och 8 av dem var till första barnet

Och jaaaa frk småland, ändå är jag amatör Tungan ute 
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • spigg
    Joddan skrev 2011-08-21 22:27:24 följande:
    Like like like!!!! Postade din blogg på facebook, så mina vänner ska förstå mig . Är inne på min tionde... på två år... och 8 av dem var till första barnet

Och jaaaa frk småland, ändå är jag amatör Tungan ute 
    Heja dig! Var stolt! Solig Hade jag oändligt med pengar skulle jag bo i ett barnvagnsgarage men nu ser jag det som en del av grejen att hela tiden utvärdera vilka vagnar jag behöver, vilka som är snyggast, vilka fynd som kan göras... *har sååå många planer, gud må mina barn åka vagn länge*
  • Surkatt

Halva mitt garage tas upp av barnvagnar. Har två ute på annons. En tredje ska ut så fort jag tvättat den. Leker med atnken på att köpa en gecko nu, bara för att ni skrev att körkänslan är bra... men nu måste jag ge mej. Skulle vilja ha en annan syskonvagnslösning bara...

• spigg
    Surkatt skrev 2011-08-21 22:45:31 följande:
    Halva mitt garage tas upp av barnvagnar. Har två ute på annons. En tredje ska ut så fort jag tvättat den. Leker med atnken på att köpa en gecko nu, bara för att ni skrev att körkänslan är bra... men nu måste jag ge mej. Skulle vilja ha en annan syskonvagnslösning bara...
    Åååååååååsna.

(Ja jag vet. Jag vet. Fast jag tror faktiskt att det skulle funka.)