• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt

Hörni ni som vet och har hängt i de här trådarna längre än vad jag har... Borde man inte kunna sy en egen varukorg? Känns inte som att det borde vara alltför avancerat.... Skulle ha en sån där platta bara... Eller en plastbit i samma storlek. Det här ska jag klura på lite.... 

Insåh ju att jag måste köpa en annan varukorg också om jag byter bas... Vill inte gärna ha brunt, rött och svart...  Svart varukorg däremot är ju gångbart till mycket... (allt?)

Fasen, nu kommer jag ligga vaken och tänka på det här ikväll...  

• Surkatt
    Kavat skrev 2011-08-23 23:58:12 följande:
    Surkatt, kolla Lindadjos galleri!
    Jag har klickat och klickat och letat och letat... Vet du närmare vart i detta till bredden fyllda galleri man kan hitta en hemsnickrad varukorg? 

(Lindadjo, du är en vääääldigt kreativ människa du! Imponerande! ) 
  • Tant Pruselius

Har 3 baser som jag är mkt nöjd med Men vill ha nått mer ... Känner hur det kryper i ha-fingrarna. Men vaaaaaad ?! Vill ha en lila, en klarblå, en svart och en rosa mini kånken hur som haver ...

• Lillla My

Surkatt, har för mig att Fröken Småland har sytt både varukorg och sittdelsbas. I hennes galleri Bugaboo by Småland.

• Tibell

Kavat : * vinkar tillbaka * :)

Ja jag känner att det finns en stor chans att ni får dras med mig här inne i framtiden ;)
    Just nu äger jag ingen bugga i praktiken.. Men i teorin flera stycken !
    Till och med drömmer om bugaboo modeller och färger ;) aaaaningens besatt kanske ?

• Tibell

Stämmer det att det är 97 cm från golv till lägsta handtagsnivån på camen ? Har googlat lite :)

• LHUF
    annat82 skrev 2011-08-23 09:54:12 följande:
    Buggans egna är verkligen bäst.
    Hade en sån där universal, som spänns fast, i början eftersom jag ändå hade en, men bytte väldigt snabbt till buggans egen och har inte ångra mig
    Den är även enkel att ta bort när man inte vill ha den
    tack för svar, får bli att beställa en sådan då

Tilde 080319
  • Joddan

Surkatt
    Inga pureer alls än (fasar) men svarta streck på båda sufletterna. Måste va från jag går in i saker (räcken hissar stolpar). Får nog gnugga lite med galltvål innan tvätt...

• straw2008
    Surkatt skrev 2011-08-23 23:49:18 följande:
    Hörni ni som vet och har hängt i de här trådarna längre än vad jag har... Borde man inte kunna sy en egen varukorg? Känns inte som att det borde vara alltför avancerat.... Skulle ha en sån där platta bara... Eller en plastbit i samma storlek. Det här ska jag klura på lite.... 

Insåh ju att jag måste köpa en annan varukorg också om jag byter bas... Vill inte gärna ha brunt, rött och svart...  Svart varukorg däremot är ju gångbart till mycket... (allt?)

Fasen, nu kommer jag ligga vaken och tänka på det här ikväll...  
    Tror inte alls det är svårt.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....