• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt
    AnPa skrev 2011-08-23 21:25:45 följande:
    Silvriga var ett topset, Neiman Marcus. Marc Jacobs är denna: minihipster.com/wp-content/uploads/2009/05/bu... Såå snygg!
    Mja..... jag är ju inte helsåld på svarta chassit som vi pratade om häromdan... Och jag kan inte fatta varför det ska vara så svårt att få till en svart bas att sälja separat? VARFÖR?  Jag har ju brun bas, och precis som Noiis skrev så gillar jag inte brunt och svart... Och nu råkar jag ju ha en svart åkpåse.... Hur tänkte jag nu? Måste noh ha en annan bas att byta lite med.... för jag gillar ju den bruna....  Åh dessa bekymmer.... 

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-08-23 21:55:32 följande:
    Noiis: jag tror absolut att du kan få det att funka, distansstudier rules
    Surkatt skrev 2011-08-23 22:20:10 följande:
    Jag har pluggat distans periodvis under bägge mina föräldraledigheter och det har funkat bra. Och periodvis bara hyffsat, men så länge man har lite disciplin och kan ha datorn igång utan att börja surfa på annat så går det galant. Där har jag mina största problem...

Tack vad skönt att höra!! ända som suger är att jag måste vara i Falun den 29.. Nån i falun här som kan hjälpa mig

Men de ska nog gå bra, bara ni inte skriver för intressanta saker här så jag fastnar haha
  • Noiis
    Surkatt skrev 2011-08-23 22:23:02 följande:
    Mja..... jag är ju inte helsåld på svarta chassit som vi pratade om häromdan... Och jag kan inte fatta varför det ska vara så svårt att få till en svart bas att sälja separat? VARFÖR?  Jag har ju brun bas, och precis som Noiis skrev så gillar jag inte brunt och svart... Och nu råkar jag ju ha en svart åkpåse.... Hur tänkte jag nu? Måste noh ha en annan bas att byta lite med.... för jag gillar ju den bruna....  Åh dessa bekymmer.... 

haha du tänkte att du skulle ha en anledning att köpa en röd bas rött och svart e ju sååå snyggt
  • AnPa

Surkatt: Man måste ha minst 2 baser *vet* En lite mer färgglad kanske? Röd är ju himla fint Svart åkpåse tycker jag att man kan ha ändå, men sufflett nja. Men brun bas, offwhite top och åkpåse? Helröd vagn med svart åkpåse kan ju vara himla fint Vad gillar du för färger?

• Surkatt

Alltså svart och rött har jag ju på två av mina andra vagnar... Så det är definitivt en kombination jag gillar.... Kanske ska hålla ögonen öppna efter en röd bas... undrar om den som var på tradera nu var orange eller röd ? *springer till tradera*

Åh, AnPa, du är så klok. Det är KLART att jag ska ha en röd bas. Det blir ju snyggt till denim också....

• Surkatt

Äsch fan. Den gick ut nu ikväll. Men jag ser inte om den är röd eller organge. den där vi såg i parken AnPa den avr ju liksom inte så snygg röd. SÅg en annan som såg väldigt hallonröd ut. Jag vill gärna att den ska vara riktigt röd, som jag har på min brio race... Ååååå men nu fick jag ju mer ha begär igen.... Måtte jag få camen såld så jag kan köpa.... andra grejer.... 
    :)

• Liten Mjau

Var på Astrid Lindgrens värld i helgen. Såg många fina buggor. Nån av er här som var där? De flesta med sittdelen på. Längtar faktiskt tills jag får byta till sittdelen. Gillar buggan bäst med sittdelen

• Kavat

Vinkar till älsklingen! Så du har hittat hit..... och kommer aldrig hitta härifrån!

• Surkatt
    Joddan skrev 2011-08-23 23:32:52 följande:
    Offwhite suflett, what was i thinking?
    Morotspure? Majskrokar? Värst av allt.... blåbärspure? (VEM köper blåbärspure?... Samma person som bestämt att man inte säljer svart bas separat, troligtvis?)