• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa

Prus: Haha ja man ska akta sig för mitt humör idag (och igår och i förrigår...)! Dig skulle jag väl aldrig slänga ut från någonting Men fick ju änligen få ut lite aggresivitet Förstår inte vad som är SÅ svårt att förstå

• Tant Pruselius

Joddsn hur går det med fläckarna på sufflorna? Är donkeyn the mutts nits? nÄR får jag (och anpa) komma och klämma,känna och köra??!

• Joddan

Ja du, de där fläckarna ska få sig en omgång galltvål och tvättmaskin imorgon är det tänk. Har varit i farten varje dag så jag har inte ens ätit hemma sedan typ i lördags.
    Donkey i all ära, men nääe. Jag är inte såld alltså! Jo jag älskar att ha barnen mot mig och att den är snygg. Men det alla babblar om att den är lättare än cameleon som mono osv de håller jag inte med om *älskar groda*.
    Vi kan väl ses nån dag i nån park???

• Surkatt

Noiis: Vad märkligt, nej några såna pluppar har jag verkligen inte... 

Joddan: Åååh vet du, jag fick ju sån med när jag köpte camen. Och tänkte dels: shit vilket påkostat emballage, och dels: undrar om jag borde spara den här till nåt? Och sen slängde jag den. *muttrar och svär*  Jag skulle jättegärna testa den plattan och sy efter.... den såg ju faktsikt ut atta vara av samma mått och var böjlig och fin... 

Fasen då. Än en gång har jag fått bevisat att man ska lyssna på sig själv... Vet att jag tänkte flera gånger att jag skulle behålla den där plattan, men sen tänkte jag också att jag inte kan spara på allt. (jag sparar på mycket saker "som kan vara bra att ha".  Tydligen så sparar jag dock på fel saker...

• Tibell

Går det hitta någonstans hur högt det är från mark till handtag på froggen och camen ?
    Har försökt googla men är nog inge vidare på det där ;)

• Joddan

Hahahha ja jag sparade den nu sista gången . Vet inte vad jag skulle ha den till, ge den till dig . Man kan ju klippa till den annars... Du bor i bagis va?
    Följ med när (om) anpa o tant o jag ska ses o klämma donkey . Du ska väl få nytt hjul nu?