• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lillstroem

Tror någon har tipsat tidigare om att använda såna där bordstabletter/underlägg i plast till varukorgen. De är tåliga men böjbara. =)

• Surkatt

Är fräck här nu och undrar (eftersom jag ska åka bort ett par dagar) OM utifall att jag kanske skulle kunna få ärva den plattan av dig joddan, och du kanske eventuellt träffar AnPa i en park så kanske kanske kanske hon om hon skulle ha lust (är jag modig eller dum som frågar efter tidigare uttalanden om pms humör?) kunde låta den plattan få bo hemma hos henne ett par dar tills jag kan komma och överta vårdnaden? 

Bara en myyyyyyyyyyycket långsökt fundering här som jag inte alls tar det minsta illa upp om ni inte tycker att det låter lika genialiskt som jag själv tyckte att det var

*bugar och bockar och niger och backar långsamt bakåt* 

• Surkatt
    Joddan skrev 2011-08-24 21:56:42 följande:
    Hahahha ja jag sparade den nu sista gången . Vet inte vad jag skulle ha den till, ge den till dig . Man kan ju klippa till den annars... Du bor i bagis va?
    Följ med när (om) anpa o tant o jag ska ses o klämma donkey . Du ska väl få nytt hjul nu?
    tror att du har förväxlat mej med Spigg nu, som också har donkey? Det tar jag isf som en komplimang för det är en mycket mycket trevlig, smart och vettig tjej...  
  • spigg
    Joddan skrev 2011-08-24 21:56:42 följande:
    Hahahha ja jag sparade den nu sista gången . Vet inte vad jag skulle ha den till, ge den till dig . Man kan ju klippa till den annars... Du bor i bagis va?
    Följ med när (om) anpa o tant o jag ska ses o klämma donkey . Du ska väl få nytt hjul nu?
    Hehe, det är jag som bor i Bagis! Och ska få nytt hjul! MEN jag råkar känna fina surkatt IRL också så vi är eventuellt lätt förväxlade! :D
  • Surkatt
    Lillstroem skrev 2011-08-24 21:57:28 följande:
    Tror någon har tipsat tidigare om att använda såna där bordstabletter/underlägg i plast till varukorgen. De är tåliga men böjbara. =)
    aaa... och så får man skarva ihop dem lite... Det är ju en ide... Om man tar dubbla och lägger omlott kanske och så limmar man lite.... 

Jaaa, hajk var mitt älsklingsprogram när jag var liten. Om nån undrade över mitt snudd på sjukliga intresse för att göra själv...

• Lillstroem
    Surkatt skrev 2011-08-24 22:04:02 följande:
    aaa... och så får man skarva ihop dem lite... Det är ju en ide... Om man tar dubbla och lägger omlott kanske och så limmar man lite.... 

Jaaa, hajk var mitt älsklingsprogram när jag var liten. Om nån undrade över mitt snudd på sjukliga intresse för att göra själv...
    Haha men de kan väl inte vara såå mkt för små?
  • Surkatt

Spigg: Hahaha! Fasen, jag tycker att de borde ha gilla knappar  på familjeliv också... Ibland saknar jag verkligen dem!  

Lillstroem: Tror du inte? Jag tror kanske att plattan är lite längre än man tror... Fast jag är ju inte känd för att ha ett bra ögonmått...

• Lillstroem
    Surkatt skrev 2011-08-24 22:11:02 följande:
    Spigg: Hahaha! Fasen, jag tycker att de borde ha gilla knappar  på familjeliv också... Ibland saknar jag verkligen dem!  

Lillstroem: Tror du inte? Jag tror kanske att plattan är lite längre än man tror... Fast jag är ju inte känd för att ha ett bra ögonmått...
    Näe det stämmer nog för varukorgen är alltid större än man tror. ;)