• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius

Anpa må va pmshäxa men däremellan är hon bland de mest omtänksamma och vänligaste själar jag känner. Hårt yttre mjukt inre Vi grejar platta till sur arten NÄR vi träffar Jordan och kidnappar klämmer Donkeyn

• AnPa

*generad över Prus uttalande* Tyvärr så är beeplattan mindre än camvarukorgens platta, kollade nyss. Orkar inte leta fram en frog-varukorg men skulle gissa på att de delar ungefär samma storlek. Men jag hänger inte riktigt med, plattan går ju att ta ur CAM-varukorgen, då kan man ju använda samma till flera?

• Surkatt

Åh tjejer. Eventuellt är jag också pms:ig eller så blev jag bara ett känslomongo efter att jag fick barn, men nu sitter jag här med tårar i ögonen!  Vad ni är superbäst!  

(för att ytterligare bevisa att jag är extremt känslosam så kan jag lite skamset berätta att jag nu har grinat till true talent i två dagar!!! )

Tack så mycket Joddan, Tant pruselius och AnPa!

• ami

Kommer det en bricka till bugaboon? Har för mig jag sett nånstans men hittar inte nu. Vet nån när?

• Surkatt
    Tant Pruselius skrev 2011-08-24 22:29:25 följande:
    Känner att MIN insatts i det hela är mkt stor och betydelsefull
    Hahaha! Jag instämmer till fullo  

Och IGEN Anpa: Hur blev du så smart då... Det är ju inte som att man byter varukorg varje dag så då kan man ju faktiskt kanske stå ut med att ha samma platta och flytta den fram och tillbaka... Först kläcker du idén om röd bas och nu detta. Miss Brainiac...

• Joddan

Hahaha spigg-surkatt nästan samma person, lättförvirrad, lika trevliga damer .

• Lillstroem

När har alla här bytt från ligg- till sittdel?
    Min lillskrutta är 4mån nu till veckan och hatar verkligen att åka vagnen när hon ligger ner. 
    Är det för tidigt att köra med sittdelen redan nu?