• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • standby

Jag bytte vid 4 månader och kunde plötsligt ta promenader med bebis även när han är vaken!

• Lillstroem
    standby skrev 2011-08-25 15:47:16 följande:
    Jag bytte vid 4 månader och kunde plötsligt ta promenader med bebis även när han är vaken!
    Låter toppen! Har iaf bytt nu efter lite bök och stök att få på metallringarna på sidorna.
    Ska prova den när hon har vaknat sen.

Men en fråga till, hela ramen är som lite ruckbar uppåt och neråt, inte mkt men ca 2-3cm går den att vicka. Ska det vara så?
    Känns som att den är lös och inte riktigt i läge men det är den ju.. och det är likadant i alla tre lägena. Märkte nog inte av det på liggdelen eftersom den har kardborre som sitter runt ramen på sidorna där den fäster i chassit.
  • Lillstroem
    Fröken Småland skrev 2011-08-25 16:25:14 följande:
    Det skall vara så, är en del av fjädringen *Fröken Smålands standardsvar*
    Jag misstänkte det.
    Har fattat att det är så med styret men aldrig tänkt på att ramen är lite ruckbar också. =)
  • Tibell

om ni hade fått välja mellan en brun sittdelsbas eller en grå, vilken hade ni valt ??

• Fröken Småland
    Tibell skrev 2011-08-25 16:31:44 följande:
    om ni hade fått välja mellan en brun sittdelsbas eller en grå, vilken hade ni valt ??
    Bruuuuuuuun!
  • standby

Grååååå - eftersom jag är en total sucker for svart
  • Joddan

BRRRRRUUUUUUN! Trots att jag själv valde grå först, som jag djupt ångrade. Sååå trisst. Alla toppfärger är såå fina till brun...

• Tibell

Hahhaa och jag som fick för mig att det skulle bli lättare att matcha grått ?
    Passar tex rosa och blått ( den ljusare ) brunt ?

• annat82
    Absolut brun Tröttnade på min grå på 2-3 veckor, så inte mycket använd blev den inte